Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 07:56
Medlem
Hej

Har de seneste mnaderna tagit varierad dos av CBN- och CBD droppar. Cirka 3-5 droppar, tv till fyra gnger om dagen. Till detta kokar jag starkt te p hampa som jag ven det dricker 2-4 gnger per dag. Detta har lindrat mina kroniska smrtor avsevrt, men hjlper inte i lngden mot min ngest.
Det behandlar den, men varje dag r en kamp. Varje dag startar med ett tryck ver brstkorgen.

Min lkare r oerhrt anti hampa och frbjd mig att anvnda det nr hon skrev ut Atarax.
Nu skall jag dit idag fr att f Sertralin, med frhoppning om att det ntligen skall ta bort det jobbiga trycket, fr ngesten verskuggar allting just nu.

Hur farligt r detta fr mig?
Hur lnge stannar hampan i kroppen efter att ha byggts upp dagligen i 2-3 mnader?
Hur mnga dagar borde g emellan det att jag slutar helt med hampa tills att jag tar min frsta Sertralin?

Tack s mycket p frhand
Citera
2024-09-19, 09:38
Medlem
Ser inget p fass att det skulle vara ngon fara d dom brukar nmna om cannabinoider under andra lkemedel och sertralin.

Men jag rekommenderar dig att ta kontakt med en privatklinik fr att se om du har mjlighet att f cannabis p recept.
Citera
2024-09-19, 09:38
Medlem
Halveringstiden r upp till flera dagar.

"Naturlkemedel" och vanliga lkemedel, framfr allt de som pverkar CNS, r sllan en bra kombination, och avrdes starkt.
Citera
2024-09-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FragvisKarring
Hej

Har de seneste mnaderna tagit varierad dos av CBN- och CBD droppar. Cirka 3-5 droppar, tv till fyra gnger om dagen. Till detta kokar jag starkt te p hampa som jag ven det dricker 2-4 gnger per dag. Detta har lindrat mina kroniska smrtor avsevrt, men hjlper inte i lngden mot min ngest.
Det behandlar den, men varje dag r en kamp. Varje dag startar med ett tryck ver brstkorgen.

Min lkare r oerhrt anti hampa och frbjd mig att anvnda det nr hon skrev ut Atarax.
Nu skall jag dit idag fr att f Sertralin, med frhoppning om att det ntligen skall ta bort det jobbiga trycket, fr ngesten verskuggar allting just nu.

Hur farligt r detta fr mig?
Hur lnge stannar hampan i kroppen efter att ha byggts upp dagligen i 2-3 mnader?
Hur mnga dagar borde g emellan det att jag slutar helt med hampa tills att jag tar min frsta Sertralin?

Tack s mycket p frhand
Jag har bara positivt sga om kombon👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in