Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-09-19, 19:19
Avstängd
PalmeKillers avatar
Min doktor är ju värdelös skräp där dom lurar av regionen en massa pengar, men patient upplevsen är en påse med bajs.
Citera
2024-09-19, 19:56
Medlem
Firewaias avatar
I denna tråden: knarkande samhalls-offer som beter sig som svin mot omgivningen, ljuger och allmänt parasiterar sig på hälsovården.
Citera
2024-09-19, 20:13
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Här fick Flashback in en fullträff. Det krävdes inte mer än ett enda inlägg för att trolla bort TS och lösa problemet. Bra jobbat.
Citera
2024-09-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
Blev blockad av min vct o tvingades byta till annan pga av jag uppträtt förbannad , sa de är min jävla rätt o va de.. ni ska fanimej ta hand om mig oavsett hur otrevlig jag är.. fick sen hem ett brev att jag va tvungen att byta vilket jag gladeligen gjorde

Det ska de ju verkligen inte. Är du akut sjuk och otrevlig så finns det ngn typ av etiskt ansvar att erbjuda dig vård, är du inte akut sjuk och är otrevlig så har ingen vårdcentral skyldighet att ha kvar dig. Det kanske var befogat att du var otrevlig, vet inget om det men vårdvalet är fritt.
Citera
2024-09-19, 22:01
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Ytterligare en knarkare som det är synd om, din(a) läkare har gjort helt rätt - inget att se, cirkulera...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in