2024-11-15, 15:00
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det kan ju faktiskt vara så att, när Tove fick frågan från Mastiff om hon ville vara med i år igen, var smart och ställde vissa krav. Typ, "jag är bara med om ni låter mig slippa inleda vistelsen i Gränslandet." Sen var det upp till produktionen att bestämma om de ville ha med henne eller inte. Patrik var/är inte smart nog för att ställa såna krav.

Sen tror jag att "jokrar", alltså såna som varit med tidigare, får betalt för att vara med en gång till. För har man genomlidit en säsong utan att ha vunnit så tror jag att man inte upprepar alla umbäranden bara för att få revansch eller en "kul upplevelse".

Tror också på detta. Och att Mastiff tyckte att hon gjorde bra TV. Hon skapade intriger utan att gå över gränser som orsakade TV4 någon shitstorm. Och det fanns verkligen två kategorier av tittare: De som hejdade på henne, och de som bara väntade på att hon skulle åka ut, båda delar är bra för tittarsiffrorna.
Även om jag själv tillhörde den sistnämnda kategorin så har jag svårt att tro att det ligger någon konspiration eller utpressning bakom hennes deltagande i år. Hon har nog precis som du säger fått förfrågan och kommit med motkrav, eller så behövdes inte ens några motkrav för att Mastiff kunde se potentialen hos henne till att röra om lite i grytan igen.
2024-11-15, 15:22
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2024
Är du besatt av karl?
Dina inlägg handlar bara om blatten

Haha där fick du mig
2024-11-15, 15:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2024
Är du besatt av karl?
Dina inlägg handlar bara om blatten
Det är väl snarare du som är besatt? Alla dina 9 inlägg på detta nya konto handlar om Ali. Wonder why...
2024-11-15, 15:35
Medlem
lunarluddes avatar
Jag tycker det är kul att Tove är med igen, tycker ändå nu i efterhand att hon fick lite väl mycket dålig kritik i förra upplagan hon var deltagare i, hon hade garanterat vunnit hela Robinson om hon inte gjorde misstaget med immuniteten i förra upplagan då hon utklassade resten av deltagarna i tävlingarna.

Hur kan Maxim ens begära att Tove ska rösta som han vill när han har snackat skit om henne bla att han inte litar på henne m.m och att efter sammanslagningen så går dom olika vägar har han själv sagt.

Maxim kommer bli ett stort hot efter sammanslagningen och dom gjorde ett misstag som inte röstade ut grabben, han kommer bli farlig och stor chans att han vinner hela skiten, ändå fegt av Oliver att inte våga att möta Maxim i en duell, och det var inte ens säkert att det skulle bli en duell då det fanns blodshämnd också, men tror inte Maxim är så mycket för pakter så det kan bli hans fall, men var enkelt för Maxim att slippa bli utröstad, bara säga vem han ska ta i en duell så fegar dom ur.

Hur kan prissumman på 500k stå kvar sedan premiären 1997? blir bara ca 250k efter skatt.. Prissumman borde höjas till minst 1 miljon så det blir ännu mer seriöst.

Dom jag hoppas på vinna hela skiten just nu är:
Tove
Ludde
Tommy
Maxim
Amanda(Inte så stor chans att hon vinner direkt men gillar hennes personlighet och älskar dialekten, verkar sympatisk)
Senast redigerad av lunarludde 2024-11-15 kl. 15:37.
2024-11-15, 15:47
Medlem
craschs avatar
Jag går och väntar på att dom ska släppa in Peder Karlsson i programmet. Peder var ju först ut förra året, men han och Tove är ju fiender.

Vore trevligt att se.
2024-11-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Bra sammanställning! Men varför skulle inte Maxim kunna joina gubbfans gäng, Lag Tommy?

Droppa Räkmacke-Tove ...

Vet vi hur många Gränsländare som får "följa med"?

Amanda B verkar stark, med god balans.

Den kadern kan plocka Lag Pratkvarn med Nabaz och Ali i spetsen, en efter en ...

P.S. Vågar man hoppas på ett wild card för Thomas?

Men så funkar kanske inte Robinson.

Tommy och Ludde ser Maxim som ett för stort hot för att vilja spela med honom
2024-11-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Amanda har ett nervöst skratt och kroppsspråket visar det också när hon lyfter upp huvudet bakåt och sticker fram hakan när hon säger nåt eller skrattar. Ger ett osäkert intryck. En del kvinnor skrattar mitt i meningar pga av osäkerhet och nervositet.

Att skratta när man gråter betyder att: ta mig och mina känslor inte på allvar. Hon verkar ha fått en väldigt dålig självkänsla under livets gång, stackarn.
Har så svårt för den där utpräglade dalmålsdialekten!
2024-11-15, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaffe83
Monireh är från Kosovo!
Kolla igen.
2024-11-15, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tre ormar i Syd tog sig till sammanslagningen med varsin immunitet.

Undrar om Ali förstod att Monireh röstade på Ramia.
Det såg ut som han hajade till när den rösten lästes upp. Den kanske var märkt med en annan färg eller nåt!
2024-11-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag hade iaf mer rätt än skojaren som tyckte att det lät som norsk svensk dialekt
Fel av dig igen. Har du lässvårigheter?
2024-11-15, 16:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Fel av dig igen. Har du lässvårigheter?
Det var så det uppfattades av alla som kan läsa, syftningsfel av dig då vi diskuterade dialekter, inte var hon är född
2024-11-15, 17:22
Medlem
Zingo2s avatar
Maxim enda värdiga vinnare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in