Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-15, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var så det uppfattades av alla som kan läsa, syftningsfel av dig då vi diskuterade dialekter, inte var hon är född
Du fattade fortfarande inte. Vi tar det en gång till. Hon är från Norge. Hon har lärt sig svenska väldigt bra, ungefär som Ali, som kommer från Libanon eller nåt, och har lärt sig svenska väldigt bra. Fattar du nu?
Hoppas du inte har rösträtt i det här landet.
Samt, hon har ingen form av svensk dialekt.
Citera
2024-11-15, 17:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Du fattade fortfarande inte. Vi tar det en gång till. Hon är från Norge. Hon har lärt sig svenska väldigt bra, ungefär som Ali, som kommer från Libanon eller nåt, och har lärt sig svenska väldigt bra. Fattar du nu?
Hoppas du inte har rösträtt i det här landet.
Det är fortfarande snyftningsfel, det är jag som styr narrativet & det rörde dialekten och det var det inlägget du bemötte, hon har lärt sig norrländska väldigt bra
Citera
2024-11-15, 17:32
Medlem
sirsia0s avatar
Jo men det stämmer, övre norrlandsdialekten är lugn och lite släpig. Men tycker inte Ida har den, hörde en gång norskan komma igenom.
Citera
2024-11-15, 17:42
Medlem
Citat:
Jag hade iaf mer rätt än skojaren som tyckte att det lät som norsk svensk dialekt
Sant, att hon skriver varannat inlägg på norska på sin Facebook är bara för att hon har gått en kurs i det språket för att kunna sälja choklad till turisterna.
Citera
2024-11-15, 17:55
Medlem
Citat:
Det är fortfarande snyftningsfel, det är jag som styr narrativet & det rörde dialekten och det var det inlägget du bemötte, hon har lärt sig norrländska väldigt bra

Nån Norrländska hör då jag inte överhuvudtaget i hennes dialekt, bara nån konstig svensk/norsk dialekt
Citera
2024-11-15, 18:03
Medlem
Citat:
Trollar du med mig? Vad i helvete är "norrländska"???
Vem i hela jävla Norrland pratar sådär?
Citera
2024-11-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
500 000 kan göra vem som helst feg när det kommer till att möta en jämbördig motståndare.

Cirka hälften, skatten bort. Mycket pengar ändå.
Citera
2024-11-15, 18:23
Medlem
Zingo2s avatar
Ut med Tove! Vad gör hon där?
Troligtvis tipsad av produktionen om var amulett låg????
Citera
2024-11-15, 18:37
Medlem
Petra slår t.o.m Anders Lundin i "hur känns det?-frågor.
Citera
2024-11-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Sant, att hon skriver varannat inlägg på norska på sin Facebook är bara för att hon har gått en kurs i det språket för att kunna sälja choklad till turisterna.
😂 😂 😂
Citera
2024-11-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Eller peter jihde? 😂 😂 😂
Citera
2024-11-15, 20:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Det lär väl inte dröja innan hon vrålar "HUR KÄNNS DET?" Hon skriker ju mest hela tiden, tycker jag. Vore bättre om hon gick tjugo meter närmare lagen när hon ska informera om hur tävlingarna ska genomföras och när hon startar alltihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in