2024-11-16, 14:40
Medlem
Århundrades fegis måste vara oliver utan tvekan
Aldrig sett en fegare man en den kycklingen ))))
Söker till Robinson och glider på en räkmacka hela vägen
2024-11-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Hon är så jävla dålig. Noll pondus, noll karisma, en röst som kan spräcka glas och frågor som hade gett barn sparken från en skoltidning. Varför envisas de med henne? Arga snickaren var kass, men det här är en nivå till. De skulle kunna plocka in nån från gatan och det skulle bli bättre.
Ja, jag håller med. Det värsta är att allt hon säger är som att hon läser på en skylt. Riktigt dålig inlevelse eller känsla.
2024-11-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Nån Norrländska hör då jag inte överhuvudtaget i hennes dialekt, bara nån konstig svensk/norsk dialekt
Jag hörde henne på gymmet idag där hon hade en klass. Hon pratar klart tydligt.Hör ingen norsk brytning eller något annat heller. Hon låter som vilken Stockholmare som helst.Tycker ibland att hon kan låta lite norsk i Robinsson men inget man märker av i verkligheten
2024-11-16, 20:07
Ramia är väldigt aktiv i Robinsongruppen på Facebook!? Samt väldigt bra på att tagga tv4 i alla hennes inlägg på instagram och Facebook. Känns som att hon är väldigt kåt på att bli kändis??
2024-11-16, 20:56
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pecetdrugs
Ramia är väldigt aktiv i Robinsongruppen på Facebook!? Samt väldigt bra på att tagga tv4 i alla hennes inlägg på instagram och Facebook. Känns som att hon är väldigt kåt på att bli kändis??

Ramia är väldigt attraktiv & mycket angenäm att titta på, så hon har en plats både hos mig & i kändisvärlden

Denna sköna skapelse har, i motsats till den extremt fula Tove, all rätt att vara "väldigt kåt på att bli kändis", då hon har det där lilla extra

Seger till Ramia!
2024-11-16, 22:08
Medlem
teenagewasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pecetdrugs

Håller med! Hon verkar vilja bli väldigt känd. Så aktiv hon är i en Facebookgrupp är pinsamt. Försvarar sig själv och vill få sig själv att framstå som ett helgon 🤣
2024-11-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Lag Nord hade kommit överens hur de skulle göra, men Monireh bröt överenskommelsen.

Monireh ville hämnas på Ramia pga av saker som hon gjort i forna Lag Nord. Hoppas sanningen snart kommer fram så hon kan röstas ut.
Vad för saker hade Ramia gjort ?
2024-11-16, 22:32
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Vad för saker hade Ramia gjort ?

Hon hade börjat spela spelet och pakta tidigt sa Monireh, därför röstade hon på Ramia.

Ramia är supersnäll och jag ser gärna att hon kommer tillbaka och blir finalist.
2024-11-16, 23:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrinolina
Det var en svart ram runt deras lappar.

Så då vet Ali att Monireh inte följde gruppens överenskommelse?
2024-11-16, 23:59
Medlem
Chrinolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Så då vet Ali att Monireh inte följde gruppens överenskommelse?

Precis.
2024-11-17, 00:28
Medlem
teenagewasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hon hade börjat spela spelet och pakta tidigt sa Monireh, därför röstade hon på Ramia.

Ramia är supersnäll och jag ser gärna att hon kommer tillbaka och blir finalist.

Känner du henne personligen?
2024-11-17, 05:19
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teenagewasteland-
Känner du henne personligen?

Nej, men det är tydligt vilka som är genuint snälla och vilka som är ormar och spelar snälla för att gynnas i spelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in