Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-17, 23:01
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlakFlashbackdase
Många klagar på Petra, men personligen tycker jag hon inte är så illa ändå. Hon är visserligen en ful kvinna men det kan ju göra det samma i det här sammanhanget. Tycker hon är bättre än Anders Lundins jävla lägerelds-godmodighet.

Men om ni fick önska nån annan (och inte välja nån som varit tidigare) vem skulle ni vilja ha då?
Själv skulle jag tycka att Dragomir Mrsic nog kan funka.

Arga Snickaren eller Paolo Roberto hade passat bra som lite mer "hårda" programledare men ifall man vill ha en mer "mysig" programledare så hade jag velat se Anders Lundin i den rollen.

Jonas Gardell är däremot klippt & skuren för rollen som programledare. Han eller Tommy Zethraeus (stureplankändis) alternativt Andreas Startklar (googla honom)

Btw, hur het är Ramia på en skala 1 - 10 egentligen? Jag ser henne som den hetaste deltagaren efter Tova-Sophia Aronsson
Senast redigerad av Adonis. 2024-11-17 kl. 23:05.
Citera
2024-11-17, 23:01
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Räcker det inte att Dragomir Mrsic leker Gudfadern i Förrädarna, ska han tramsa till Robinson nu oxå? Då tar jag till och med hellre Mark Levengood.
Slå ihop Dragomir Mrsic och Mark Levengood så får du årets stjärna i Robinson - Nabaz
Citera
2024-11-17, 23:11
Medlem
Citat:
Sen fattar jag inte riktigt varför deltagare så ofta fokuserar på att snabbt få ut de som är fysiskt svaga?

Ok att man måste vara stark i en lagtävling. Men de flesta tävlingar har ju en blandning av olika moment. Tex i början är det tungt och fysiskt men det sista steget är ju oftast att de ska bygga ihop ett pussel eller lösa nån klurighet, och det är ju ofta som ett fysiskt starkt lag haft ett stort försprång men sumpat det genom att fippla med pusslet så då har det andra klenare laget kommit ikapp i vilket fall.
Om man nu är stark själv så vore det inte smartare att försöka spara så många klena som möjligt för att på så sätt öka sina egna chanser i finalen?
För att det är ett enkelt sätt att få med sig andra på stöta ut någon. På så sätt klarar man sig själv, och kan gömma sig bakom "bästa för laget". Svårt för någon att gå öppet i gruppen gå emot. " Vi borde rösta ut de starka och behålla de fysiskt svaga". Sådant får man ta lönndom
Citera
2024-11-18, 01:05
Medlem
fonders avatar
Så underbart att Maxim vann superimmuniteten, ormen Ida fick bara inte få den.

Suräcklet Tommy gav uttrycket mycket snack lite verkstad ett ansikte när han gick ut strax efter Monireh som varit jättetydlig med att hon är jätterädd för vatten, t.o.m. någon som Nabaz var kvar längre än mycket snack lite verkstaden.

Bra att de på Gränslandet pratar om vilken orm Ida är.
Citera
2024-11-18, 01:17
Medlem
fonders avatar
Vad kan det vara för anledning som får Petra att besöka dem, tro? Det verkade som att hon pratade med just Maxim.
Citera
2024-11-18, 01:23
Medlem
Puma006s avatar
I dagens Robinson så kom det fram flera regeländringar. Flera som kan åka ut, inga livlinor i örådet.

Immunitettävling idag, en tävling där ska vara i vattnet under ett galler. Ida var kaxig innan och var säker på att hon skulle vinna, skönt att hon inte vann. Maxin som vann superimmuniteten.

Gränslandet idag:
Även här blir det regeländring, den som förlorar i utslagstävlingen åker ut direkt utan att behöva vänta på båten.

Patrik vinner en fördel, han var den ända som träffade tornet.

Förvånar inte mig att tävlingen var en tävling där de skulle kasta boll. Verkar som produktionen vill ha in Patrik i Robinson då dem vet att han är bra på att träffa saker. Inte första gången som produktionen ger fördelar till deltagare, detta har hänt i flera andra säsonger de senaste åren.
Citera
2024-11-18, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Lena Alkes kropp och bröst skojar man inte bort. Det ska ni ha jävligt klart för er. Mums.
Ja satan i gatan vilken fin kvinna! Synd att hon åkte ut nu bara
Citera
2024-11-18, 03:12
Medlem
Moscow99s avatar
Enögde Patrik är kung i de blindas rike.
Citera
2024-11-18, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vad kan det vara för anledning som får Petra att besöka dem, tro? Det verkade som att hon pratade med just Maxim.

När produktionen vill tala enskilt med deltagare så brukar det väl vara att antingen har nån sagt nåt icke överensstämmande med värdegrunden, exempelvis "neger", eller så är det nån som börjat få hemlängtan och vill hoppa av...
Citera
2024-11-18, 09:00
Medlem
fonders avatar
Citat:
När produktionen vill tala enskilt med deltagare så brukar det väl vara att antingen har nån sagt nåt icke överensstämmande med värdegrunden, exempelvis "neger", eller så är det nån som börjat få hemlängtan och vill hoppa av...

Ok. Fick du också uppfattningen att det var med just Maxim Petra pratade eller tror du att det bara är klippt så?
Citera
2024-11-18, 09:20
Medlem
Här ni tänkt på att det inte är några levande djur med längre? Förut kunde de ju vinna typ hönor i pristävlingar som de sen käka upp, och det var alltid nån djurrättsbrud som började böla.
2018 hade lagen varsin get som de fick slakta, men efter det kan jag inte minnas att det vart nåt liknande.
Och tidigare har det ju förekommit deltagare som byggt fällor för att fånga exempelvis ödlor, men numera är de enda levande djur som fångas fisk och skaldjur.
Känns som om produktionen gått in och styrt upp lite beträffande vad som är politiskt korrekt att stoppa i käften på ön...

Men nu är jag fanimej inte den som tycker att det är nödvändigt att det nackas hönor i tv, bara det att tanken slog mig att det var längesen det hände...
Citera
2024-11-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ok. Fick du också uppfattningen att det var med just Maxim Petra pratade eller tror du att det bara är klippt så?

Ja, jag fick den uppfattningen. Men samtidigt, det kan vara klippt så bara för att man ska tro just det. Är det verkligen Maxim så tror jag inte att han är den som vill åka hem frivilligt iaf, då är det nåt annat det handlar om. Att han gjort/sagt nåt olämpligt typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in