2024-11-24, 17:47
Hade Elsa sökt till hela Sverige bakar hade de inte blivit något resultat där heller hon hade smält i sig allt innan bedömning
2024-11-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon är som en robot och inte lika varm längre.
Elsa var hon riktigt kall mot. Lite förståeligt kanske eftersom hon var en quitter. Men iallafall.
Tycker du att Petra brukar ha en varm stil i övrigt? Såvitt jag kan se är hon oftast ganska stel.

För övrigt funderar jag på om inte det första Elsa gjorde när hon kom till hotellet var att tömma tarmen, för första gången sedan tävlingen började... relieeeeef!!!
2024-11-24, 18:22
Medlem
Puma006s avatar
Jag har sett ett klipp för nästa vecka, förvånar mig inte att dessa personer hamnar i drama:
2024-11-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag har sett ett klipp för nästa vecka, förvånar mig inte att dessa personer hamnar i drama:
Inte ett tugg förvånad lukta psykopat varning av nabaz insåg det rätt tidigt
2024-11-24, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Var kan man se den
2024-11-24, 19:13
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Okej, Naked and Afraid kanske passar bättre? Där är deltagarna oftast exmilitärer, jägare eller något annat och extremt skillade på överlevnad. Händelsevis bjuder även denna serie på en del schyssta rumpor...

Inga öråd, pakter eller tjafs. Bara jakt, eldning och kamp med myggsvärmar.
Ja jag såg nån säsong och det var ju lite kul på sitt sätt
Såg även nåt överlevnadsprogram från Alaska och det var också kul. Så visst finns det alternativ till Svenne-Robinson men jag tror Robinson hade kunnat bli mycket bättre med små medel utan att bli extremt.
2024-11-24, 20:03
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven2024
Var kan man se den
Jag tittade på något, var ihopklippt med ett reklamblock.
2024-11-24, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Nu kan man sluta kolla på Gränslandet när Lena åkte hem, kunde hon inte få åka till "Andra sidan"
av "Gränslandet"

Ersätts av Ramias vaxade bikinilinje, fy farao vad äckligt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-24 kl. 20:23.
2024-11-24, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
År efter år i i såpan Robinson ser man deltagande människor som speglar hur den gemene svensken beter sig när det krisar. Bedrövligt men inte oväntat. Man får också bevittna hur deltagare blir hemskickade pga att de enligt prod.teamet sagt ett ord som enligt prod.teamet är förbjudet att yttra.
Nog om detta.
Den här Patrik. Vilken otroligt jobbig människa. Han har ju inga gränser överhuvudtaget. Har stört mej mest på honom.
Och Ali som är en lismande skit.
Ida...Ja.. hoppas hon åker ut. Fattar inte att hennes sk allierade inte förstår att hon kommer slänga dem under bussen när hon får chansen.

Det är vidriga människor så som Patrik som förstör Sverige. Han är urtypen av "ESFJ", googla ni som inte vet. Lågt IQ, sitter på hög position i samhället genom att slicka röv och följa vad auktoriteter säger, noll förmåga till att förstå helhetsbilden och SUPER stort EGO.
2024-11-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ludvig åkte hem genom att han "valdes" sist i ett plötsligt inkastat moment där en flygbiljett vandrade runt bland deltagarna. Flygbiljetten kom i brevlådan tillsammans med ett brev.

Kändes inte helt rättvist eftersom det inte var nån tävling. Det fanns inte heller nån chans till duell eller att åka till Gränslandet. Bara raka vägen hem.

Aha märkligt o konstigt sätt att ”åka ut” på. Var han något hot eller varför blev det han som fick den sist? Varför inte bara ge den till en person som ville åka hem istället.
2024-11-24, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Aha märkligt o konstigt sätt att ”åka ut” på. Var han något hot eller varför blev det han som fick den sist? Varför inte bara ge den till en person som ville åka hem istället.
Produktionen hade väl hört snack om att Elsa ville ge upp men sen ångrade sig och då hade dom redan biljetten bokad så de va väl tvungna o hitta på något för att inte kasta bort vad biljetten kostat
2024-11-24, 20:53
Dom kunde ju skickat hem gaphalsen Petra så hade man sluppit höra hennes irriterande kråkrassel till röst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in