Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-26, 12:45
Medlem
Alva har mer stake och bollar än Oliver
Citera
2024-11-26, 12:47
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Alva har mer stake och bollar än Oliver

Alva är en tjej. Hon har inget manligt under bikinibyxan, det kunde man tydligt se i ett Gränslandsavsnitt.
Citera
2024-11-26, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Alva är en tjej. Hon har inget manligt under bikinibyxan, det kunde man tydligt se i ett Gränslandsavsnitt.
Född utan hjärna!
Det är ett uttryck, dessutom levererar Alva bättre i tävlingar
Citera
2024-11-26, 13:30
Medlem
Hejade på Maxim då jag trodde han var polack. Nu när det visat sig att han är ryss börjar jag fundera på om han är med som en form av ryss-propaganda? Visa hur stark gemene ryss är och hur ingen mjölkig svensk kan ta dem. Nu vet vi ju att han är undantaget inte regeln, men en läskig tanke.
Citera
2024-11-26, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Synd bara att de ska ha så korta avsnitt en sån här gång.
När det händer grejer vill man se mera av det men när bara sitter på morgonen och frågar varandra om sovit gott kan han man skippa.

Japp, gränslandet har å andra sidan varit tråkigt på sistone. Alva och Natalie är sömnpiller och saknar personlighet. Jag älskar karaktärer så som Nabaz, Charlie (2023), Maxim och Tove (ja, hon är en orm men det skapar rolig drama).
Citera
2024-11-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Hejade på Maxim då jag trodde han var polack. Nu när det visat sig att han är ryss börjar jag fundera på om han är med som en form av ryss-propaganda? Visa hur stark gemene ryss är och hur ingen mjölkig svensk kan ta dem. Nu vet vi ju att han är undantaget inte regeln, men en läskig tanke.

Varför är du förvånad? Alla ryssar är arier, troligtvis mer än svenskar då de befinner sig närmare svarta havet där de första arierna uppstod (R1a).
Citera
2024-11-26, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ali Ali Ali..."Jag svär på mina fyra barn".

Vidrig och samvetslös.
Citera
2024-11-26, 14:21
Medlem
Jag har bara en sak att säga: Heja Maxim! Och då har jag ändå sett hela veckans avsnitt.
Tänker inte spoila men jag förstår varför han reagerade som han gjorde.
Citera
2024-11-26, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downieandreas
Såklart, hon är ju socionom, enda hon gör på dagarna är ju att genomskåda människor 😂

Hon är socialt avslappnad och naturlig. Men fokus och koncentrationsförmåga är "all over the place'.
Citera
2024-11-26, 17:26
Medlem
Alla ni som klagar på Alva: Om hon är kvinna så skulle alla ni män här vara beredda att ligga med henne. De flesta av er är desperata så...Fakta.
Senast redigerad av Tellusstar 2024-11-26 kl. 17:27. Anledning: Red
Citera
2024-11-26, 17:27
Medlem
FetFulElaks avatar
De glömde att raka Alva(r)s moppefjun...
Citera
2024-11-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Varför tror du tv4 skulle sprida rysspropaganda? Tv4 hatar Ryssland och Putin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in