Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-27, 07:26
Medlem
fonders avatar
Ali, vilken råtta som inte ens behärskar spelet. Vem fan vänder sig till ormarna Victor och Ida när man kan samarbeta med pålitlige stabile Maxim? Äckel, dina fyra barn skäms över dig.
Citera
2024-11-27, 08:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Karln har alkoholproblem, han har åkta fast för mycket i fyllan. Finns en FUP någonstans i tråden. Tror han klippte till någon i fyllan men kommer inte ihåg något alls.
Har han åkt fast flera gånger? Om han nu har alkoholproblem så skulle nog abstinensen påverka humöret men han har verkat stabil i snart en månad.
Citera
2024-11-27, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Säga vad man vill om Patrik, men han är en hederlig person.

Om du läser här, Patrik, så är det inte viktigt för dina barn vilka tävlingar du vunnit utan hur hederlig du är som person. Dina barn har all anledning att vara stolta över sin far, hederlighet är något manligt och beundransvärt.
Jag tycker att Patrik är en klart underhållande karaktär: han har nördat in extremt på Robinson och förberett sig i flera år, är vansinnigt ambitiös men lyckas ändå göra det mesta fel. En slags omvänd savant!

Jag funderar på vad en sådan figur brukar kallas i TV/film-världen, men jag kommer inte på det. Rolig är han i alla fall.
Citera
2024-11-27, 10:43
Medlem
Ali skulle kunna byta bort ungarna emot en ny travhäst utan att blinka!!!
Citera
2024-11-27, 12:04
Medlem
Maxim anser sig vara heligare än Jesus själv. Paktande och taktik är han tydligen för fin för. Ändå ser vi honom ljuga och manipulera för att rädda sig själv. Hur ska han ha det?
Citera
2024-11-27, 14:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersballe123
Att svära på sina barn och ändå inte tala sanning tillhör bara arab världen!!
Så mycket va hans barn värda, ger mig fan på att dom snart är bortgifta i byte mot en ny travhäst!!
Exakt. Är inte ett dugg förvånad över hans falskhet och dubbelspel. Förstår bara inte varför de andra inte fattar det. Visst det är ett spel men hans skenhelighet och ljugande får mej nästan att spy. Likaså är Viktors agerande avskyvärt. Gillar inte Patrik men han var ärlig iallafall. Och det ska han ha kudos för.
Citera
2024-11-27, 14:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Maxim anser sig vara heligare än Jesus själv. Paktande och taktik är han tydligen för fin för. Ändå ser vi honom ljuga och manipulera för att rädda sig själv. Hur ska han ha det?
Håller med fullständigt. Han verkar ha fått hybris och ser sej själv som den bästa "spelaren". Tror han måste tagga ner. Blir spännande imorgon på örådet.
Citera
2024-11-27, 14:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, när han pratade om "bärs, pölsa, gustafskorv" och "finns det inga bärs kan jag dricka vin för att få fyllan" så stod det helt klart att han är den värdiga vinnaren av Robinson. Så pratar en riktig karl
Haha..Ja helt rätt! De andra deltagarna är inte vana vid den jargongen som Tommy har. I början tyckte jag nog att han var liiite väl purken och sur. Men tror också det fanns en anledning till det. Nu tycker jag att han är strong som står ut med att umgås dagligen med de andra självupptagna idioterna. Tyvärr tar han nog inte hem vinsten men jag tror han kommer att lämna med flaggan i topp.
Citera
2024-11-27, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Jag har inte följt med alls men hur fick Ludvig lämna? Var det rättvist? Tycker för övrigt årets säsong är oerhört tråkig. O måtte jättebebis Patrik åka ur samt Tove som redan varit med tidigare, båda är oerhört jobbiga att se o lyssna på. Ali kan också få lämna.

Som jag tror så hade produktionen tänkt att Elsa skulle få biljetten och en snabb sorti eftersom hon var lack. Men så tyckte tydligen inte övriga deltagare.
Citera
2024-11-27, 15:20
Medlem
Jag blir orolig . Finns det ännu tittare som engagerar sig i detta skitprogram
Citera
2024-11-27, 15:38
Medlem
Så man får inte säga lapp eller hur det var utan att bli hemskickad, men det är OK för en ryss att fysiskt attackera en kvinna utan åtgärd? Är TV4 djupt misogyna putinister?
Citera
2024-11-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Är inte travhästar jävligt dyrt att äga o köpa? Sen känns han inte som en hästmänniska typ.
Om det stämmer att han är travtränare så hatten av bara varför hata på han? Han verkar faktiskt vettig till skillnad mot Tommy som var en diktator i lag Syd

Citat:
Ursprungligen postat av Tweep
Hur kommer det sig Oliver Wong har så asienklingande efternamn? Har googlat men inte funnit svar.
Har också funderat på detta faktiskt.

Har också funderat på varför han talar som om han kommer från Göteborg? Klar dialekt härifrån

Inflyttad till Stockholm?

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Patrik är den här säsongens största idiot. Åtminstone den största snickesnackaren. Käften går i ett men absolut ingenting vettigt kommer ur den.
Han säljer försäkringar så vad förväntade du dig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in