2024-11-27, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Så man får inte säga lapp eller hur det var utan att bli hemskickad, men det är OK för en ryss att fysiskt attackera en kvinna utan åtgärd? Är TV4 djupt misogyna putinister?
Även män har rätt att värja sig mot oönskad fysisk kontakt. Det var hon som tänkte röra vid honom utan att fråga om samtycke.
2024-11-27, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Helvetet vad segt gränslandet varit i år. Jävla mysläger med gruppkramar och välmående.
Dom är ju nöjda att vara där, verkar se det som att dom bidar sin tid och ska in i robinson så långt fram som möjligt för att slippa slås ut i robinson, utan lura sig in bakvägen via gränslandet istället.
Amandas bikinitrosor ser ut som såna som infödingar har på sig i Australien. Hon bor ju iof där så han kanske har anammat det från dom?
2024-11-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Så man får inte säga lapp eller hur det var utan att bli hemskickad, men det är OK för en ryss att fysiskt attackera en kvinna utan åtgärd? Är TV4 djupt misogyna putinister?

Vilken situation menar du? Eller är det spoil?
2024-11-27, 17:42
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primleonx
Vilken situation menar du? Eller är det spoil?
Han du du citerade, spoilade! Finns en del i tråden som inte kan följa enkla regler.
2024-11-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ja, när han pratade om "bärs, pölsa, gustafskorv" och "finns det inga bärs kan jag dricka vin för att få fyllan" så stod det helt klart att han är den värdiga vinnaren av Robinson. Så pratar en riktig karl

Ja, bara det faktum att han har "lilla baren i garaget" ger Grin-Tommy pluspoäng.
Gillar honom bättre sen Ludde åkte. De två hade en osund relation.
2024-11-27, 18:25
Medlem
Ok.
Gränslandet avsnitt 27.
3.46 minuter in.
Alva ska enligt undertexten säga: "Hoppas det är nån kul tävling".
Men det hon faktiskt SÄGER låter som: "Hoppas det är nån KNULL-tävling"!

Jag har lyssnat om meningen 28 ggr nu och det låter verkligen "knull".
Det KAN inte vara bara inbillning från min sida.

Snälla. Kan ni inte kolla om ni hör samma sak som jag, för annars tror jag att jag har blivit galen.
2024-11-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akesandberg52
Han är den mest korkade, långskankade nollan av alla. Han tror att han är vän till ryssen, men han kommer att bli korsfäst med en pizza på huvudet.

Varför en pizza på huvudet?
2024-11-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Även män har rätt att värja sig mot oönskad fysisk kontakt. Det var hon som tänkte röra vid honom utan att fråga om samtycke.

Precis. Tänk om Maxim hade varit en whimp som inte tordats freda sig mot den oombedda beröringen. Gud vet vad som då hade kunnat hända om hennes händer hade fått fortsätta att vandra fritt.

Det ska bli spännande att se hur denna Putt-Gate utvecklar sig.
Ida har helt klart brutit mot såväl samtyckeslagen som värdegrunden. och det bör bli en biljett hem. Det är vad som hade hänt om det varit ombytta roller och jag håller fitthårt på att det ska vara rättvist mellan könen.
2024-11-27, 19:03
Medlem
Patrik, största idioten genom hela Robinson. Klampar alltid i klaveret och gör det om och om igen. Chill FFS! Ingen känsla alls.

Ali är ju helt slut i huvudet, gör allt för en liten fördel, men alla börjar genomskåda den ormen.

Tommy är smart nu som håller sig från allt tjafs så kanske han slipper åka ut, finns fler med ett högre pris nu.
2024-11-27, 19:11
Haha Ali, vilken jävla idiot.
2024-11-27, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Kan ni Alis hemmagjorda AlfaL-bet?
2024-11-27, 19:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Haha Ali, vilken jävla idiot.
Om du vill och kan följa med i spelet & vad dom tjivas om så har du ju en störning/funktionsnedsättning

Är det möjligt för deltagarna att säga ett ord som inte har med spelet att göra? jag skiter i allt

Nabäz hittar på ett nytt finskt ord "Yutooooo" och ingen vet vad det betyder

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in