Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 03:04
Medlem
Lostworlds avatar
Det här med Maxim och säckarna gav mig flashbacks till när stackars Emilio fick springa med alla säckarna då hans "lagkamrater" bestämde sig för läggmatch utan hans vetskap. Det var plågsamt att bevittna.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lio-kollapsade

Så pakten mot Maxim hänger alltså alla säckar på honom och sen har de mage att tala om övertramp från hans sida då han knuffar bort Ida som var en av dem som hängde säckar på honom? Har han inte rätt att bli förbannad och sårad?
Nej, det är pakten mot Maxim som begått ett övertramp genom sitt agerande. Ja, det är en tävling men någon sorts moral får man ändå ha. Deras beteende var fult och skamligt, man gör inte så. Kasst från produktionens håll också att ha en sådan typ av tävling.

För övrigt har Nabaz nu seglat upp som en favorit. Han må vara hetlevrad och agera i affekt men han tar ingen skit och är väldigt lojal mot de som står honom närmast som "Maximi" i detta fall. En sädan vän vill man verkligen ha vid sin sida.
Citera
Idag, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det här med Maxim och säckarna gav mig flashbacks till när stackars Emilio fick springa med alla säckarna då hans "lagkamrater" bestämde sig för läggmatch utan hans vetskap. Det var plågsamt att bevittna.

Så pakten mot Maxim hänger alltså alla säckar på honom och sen har de mage att tala om övertramp från hans sida då han knuffar bort Ida som var en av dem som hängde säckar på honom? Har han inte rätt att bli förbannad och sårad?
Nej, det är pakten mot Maxim som begått ett övertramp genom sitt agerande. Ja, det är en tävling men någon sorts moral får man ändå ha. Deras beteende var fult och skamligt, man gör inte så. Kasst från produktionens håll också att ha en sådan typ av tävling.

För övrigt har Nabaz nu seglat upp som en favorit. Han må vara hetlevrad och agera i affekt men han tar ingen skit och är väldigt lojal mot de som står honom närmast som "Maximi" i detta fall. En sädan vän vill man verkligen ha vid sin sida.

Kan bara hålla med dig, vad trodde Ida ,först hänger hon säckar på Maxim och sen ska hon krama honom. Hatar själv när vissa tvunget ska kramas dom känner inte av om den andra också vill det. Sen ska alla tycka synd om henne och trösta och Maxim ska be om ursäkt. 😳 Såg någon några tårar på Tove när hon låtsas bröt ihop och grät hysteriskt,, ?
Ärligt ja jag fattar att det är ett spel men hur klarar sig dessa människor ute i verkligheten ?
Citera
Idag, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det tror jag inte. Vänner/bekanta får försöka trösta varandra oavsett kön. Om du hade haft några så hade du vetat detta.

Man har inte rätt att röra eller krama andra "bekanta" i alla lägen. Även kvinnor måste kunna känna av när en man inte vill bli kramad.
Citera
Idag, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det tror jag inte. Vänner/bekanta får försöka trösta varandra oavsett kön. Om du hade haft några så hade du vetat detta.
Lagstiftningen är tydlig på den punkten. Att trösta någon innebär inte att man kramar någon mot hans/hennes vilja. Så mina vänner kan vara trygga i att jag respekterar dem.
Citera
Idag, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinAr57
Sluta ljug eller är du blind. Har du inte följt från början och sett vad som hänt. Det är ren mobbning mot Ali från början. Det är Ali som valt att inte spela med någon längre då de svikit honom. Egocentriska Nabas har inte varit schysst mot Ali. Finns INGEN anledning att Ali ska vara lojal mot honom framförallt när Nabas inte räknar med Ali i en final. Där har vi riktiga krösamaja som är överallt nu och snackar skit om Ali.
-”Jag ljuger inte, jag svär på mina barn!”
Vem kan lita på någon som inte ens respekterar sina barn?
Citera
Idag, 05:49
Medlem
fonders avatar
Citat:

Precis så.
Citera
Idag, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vilket jävla drag i Torsdagens Robinson.

Storbråk, Petra är tillbaka igen med sin varma, känsliga sida, och Toves märkliga psykbryt under örådet som ingen fattade vad hon höll på med, Petra tittade bara på henne
Tove verkar vara en djupt störd individ. Hoppas ingen hamnar i klorna på henne i verkliga livet. Petra funderade nog vad fan som hände där och övervägde kanske att ringa psykolog.
Citera
Idag, 06:12
Medlem
Kanastras avatar
Vilken jäkla orgasm Tove fick i örådet, she couldn't hold it back
Citera
Idag, 06:26
Medlem
Citat:

Den där Ida verkar sakna insinkt öht , vem är hon att bestämma när hon vill kramas?. Klart Maxim är sur när Ida lagt säckar på honom och han just förlorat, den första hon springer fram till är Maxim. "Hur mår du". Sjuk idvid att hon sedan ska dra kränkthet kortet talar för vilken narcisist hon är.
Senast redigerad av topnotchG Idag kl. 06:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in