Ida är väl norskan, och hon utmålas som ett fysiskt hot, såpass att Maxim knuffar henne, har Ida vunnit en enda tävling, inte vad jag minns men jag kollar ju inte så noga heller
Jag kanske har missat något här, men vad är det Tove syftar på med de "äckliga männen som får göra vad som helst och kommer undan med det" egentligen?
Är det bara hennes manshateri som kommer fram här, att hon är kränkt över att Emmelie röstades hem?
Så står hon och himlar med ögonen vid pristävlingen när Maxim berättar om hur mycket han saknar sin familj, DET är ett äckligt beteende om något.
Är själv kvinna, men klarar verkligen inte av tjejer som henne, "feminister" som är så arga på alla män och anser att tjejer alltid har störst rätt bara för att det är tjejer.
Jag ber om ursäkt Lilja, trodde inte riktigt på dig när du utmålade Tove som största ormen. Inser nu att du hade rätt, vilken läskig människa som manipulerar och kan gråta på kommando.
Jag ber om ursäkt Lilja, trodde inte riktigt på dig när du utmålade Tove som största ormen. Inser nu att du hade rätt, vilken läskig människa som manipulerar och kan gråta på kommando.
Tog det dig 2 säsongen att inse Toves personlighet 😆 för mig tog det ett avsnitt förra året 😉
Hade Robinson hösten 2024 varit bättre utan töntarna Tove och Ali? De är tacksamma objekt att hata/tycka illa om men de livar ju upp showen ändå, som ju Robinson trots allt är?
Tycker ändå Tove levererade bättre i tävlingarna förra gången hon va med, men nu har hon tappat de helt!
Fattar inte varför hon ens är med nu, är det tv tiden mån tro
Tog det dig 2 säsongen att inse Toves personlighet 😆 för mig tog det ett avsnitt förra året 😉
Kräkas på denna ”tjej”
Ja erkänner att jag var sen på bollen där, men för att ha något form av försvar så klipptes hon till sin favör förra gången. Äckligt att hon ens får vara med i år.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!