2024-12-02, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/ot...8d1d1722&ei=30

Känns som en grov överreaktion på Maxims lilla puttning.
Ida är redan villig att följa med sitt hatobjekt Maxin på myskväll det roliga vore här om han tar med henne och sedan blir arg och puttar henne
2024-12-02, 20:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Jag tänker på Tove.
Ida är väl norskan, och hon utmålas som ett fysiskt hot, såpass att Maxim knuffar henne, har Ida vunnit en enda tävling, inte vad jag minns men jag kollar ju inte så noga heller
2024-12-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Maxim får en hälsing från Putin skulle väl någon rysshatare i tråden säga nu
Haha
2024-12-02, 20:25
Medlem
Vems idé var det att låta Tove ha en personlig vlog? Jag vill inte se hennes smältande plastansikte i närbild.
2024-12-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Vems idé var det att låta Tove ha en personlig vlog? Jag vill inte se hennes smältande plastansikte i närbild.

Eller hur ! Och hennes fejk gråt sen 😂 Och hon fuskade flera ggr på pristävlingen - riktigt pinsamt och uselt
2024-12-02, 21:11
Medlem
farlings avatar
Jag kanske har missat något här, men vad är det Tove syftar på med de "äckliga männen som får göra vad som helst och kommer undan med det" egentligen?
Är det bara hennes manshateri som kommer fram här, att hon är kränkt över att Emmelie röstades hem?

Så står hon och himlar med ögonen vid pristävlingen när Maxim berättar om hur mycket han saknar sin familj, DET är ett äckligt beteende om något.

Är själv kvinna, men klarar verkligen inte av tjejer som henne, "feminister" som är så arga på alla män och anser att tjejer alltid har störst rätt bara för att det är tjejer.
2024-12-02, 21:13
Medlem
Tuors avatar
Haha, Tove. Vilken ärkefitta.
2024-12-02, 21:40
Medlem
Jag ber om ursäkt Lilja, trodde inte riktigt på dig när du utmålade Tove som största ormen. Inser nu att du hade rätt, vilken läskig människa som manipulerar och kan gråta på kommando.
2024-12-02, 21:47
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Jag ber om ursäkt Lilja, trodde inte riktigt på dig när du utmålade Tove som största ormen. Inser nu att du hade rätt, vilken läskig människa som manipulerar och kan gråta på kommando.

Tog det dig 2 säsongen att inse Toves personlighet 😆 för mig tog det ett avsnitt förra året 😉

Kräkas på denna ”tjej”
2024-12-02, 21:48
Medlem
sirsia0s avatar
Hade Robinson hösten 2024 varit bättre utan töntarna Tove och Ali? De är tacksamma objekt att hata/tycka illa om men de livar ju upp showen ändå, som ju Robinson trots allt är?
2024-12-02, 21:51
Tycker ändå Tove levererade bättre i tävlingarna förra gången hon va med, men nu har hon tappat de helt!
Fattar inte varför hon ens är med nu, är det tv tiden mån tro
2024-12-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Tog det dig 2 säsongen att inse Toves personlighet 😆 för mig tog det ett avsnitt förra året 😉

Kräkas på denna ”tjej”

Ja erkänner att jag var sen på bollen där, men för att ha något form av försvar så klipptes hon till sin favör förra gången. Äckligt att hon ens får vara med i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in