Citat:
Ursprungligen postat av
Liljor
Röstningen på Ali var så enhällig att de måste ha snackat ihop sig bakom kameran eller den ena pakten hört rykten om att Ali blir röstad på och så röstade alla likadant. Taktikmässigt hade det varit smartare att rösta ut Maxim så det är förvånande att ingen ens försökte lägga röst på honom. Inte ens Ali, han trodde att Tove var den som hade större chans att bli utröstad så han chansade och lade sin röst på henne. Den Ali-rösten som hade ett hjärta på måste ha kommit från Tove, hade inte de en ganska bra relation?
Ja så kan det ha varit, Men jag tror nästan mer på att allt drama på senaste tiden runt Ali och att han inte stått för hur han pratat bakom ryggen på den ene och den andre slutligen fick sin törn och då inte minst för det dramat som utspelade sig strax innan utröstningen.
Taktiskt mer klokt att rösta på Maxim ja, Men jag tror att gruppen i sin helhet helt enkelt fick nog av allt drama runt Ali och gjorde en turn-around och röstade på honom istället för på Maxim.
Maxim verkar ju ha varit mer rak, Ärlig och stått för sina fel och brister mer än Ali?
Jo jag är också av uppfattningen att den Ali-rösten med ett hjärta på måste ha kommit från Tove för att de hade en just bra relation innan även hon röstade på Ali.