2024-12-13, 12:08
Medlem
Så trött på "orm", "falsk", "ljuger". Tvärtom är det för lite smarta strategiska val, taktiskt och strategisk röstning. Såg australienska Robinson, så jäkla spännande och kul när de plötsligt gör helt oväntade moves och vänder uppochned på spelplanen.

Gäsp på mansbebisar som gapar och skriker när dom vinner och tycker dom är så förträffliga och äääääärliga och raka. Sluta stoppa tungan i Maxims arsle, det är förjävla trist när deltagarna vill att nån ANNAN ska vinna. "Hej jag åkte till Robinson för att se till att en alfahanne jag beundrar vinner"

Och jag förstår verkligen inte heller varför de är så sura på Ida? Eller VAD Tove gjort som är så hemskt?
2024-12-13, 12:13
Medlem
.-.-.s avatar
Nabaz kärlek till Maximi börjar växa sig enorm. Är övertygad om att han skulle lägga sig i en final för att hjälpa sin nyfunne vän.
Patrik är lite för tänd på att vinna för att göra detsamma men han är nästan lika frälst i Maxim.
Maxim är Robinsons frälsare, snart gör dom väl en kungakrona åt honom av en kokosnöt.

Dom måste va lagom less på allt taktiksnack från Patrik allihopa, han pratar ju inte om nåt annat än vad han tror kommer hända sen och hur dom ska bli av med den och den blandat med lite skitsnack om dom(Ida) han inte tycker om.
2024-12-13, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
Så trött på "orm", "falsk", "ljuger". Tvärtom är det för lite smarta strategiska val, taktiskt och strategisk röstning. Såg australienska Robinson, så jäkla spännande och kul när de plötsligt gör helt oväntade moves och vänder uppochned på spelplanen.

Gäsp på mansbebisar som gapar och skriker när dom vinner och tycker dom är så förträffliga och äääääärliga och raka. Sluta stoppa tungan i Maxims arsle, det är förjävla trist när deltagarna vill att nån ANNAN ska vinna. "Hej jag åkte till Robinson för att se till att en alfahanne jag beundrar vinner"

Och jag förstår verkligen inte heller varför de är så sura på Ida? Eller VAD Tove gjort som är så hemskt?

Det är så patetisk. Patrik är som en reinkarnation av Joseph goebbles.
2024-12-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är något osmakligt med vuxna män som går ihop och ska mobba ut starka kvinnor. De vill framstå som raka och ärliga men är inte ens det själva.

Det är riktigt låg nivå. Anledningen är ju att Ida och även Tove har lite eget ”spel” alltså manipulation. Som ju dessa män ägnar sig helhjärtat åt. Men eftersom de är kvinnor skall de dras i smutsen på detta vis för en kvinna skall vara ett våp likt Amanda i deras sunkiga världsbild.
2024-12-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Det är riktigt låg nivå. Anledningen är ju att Ida och även Tove har lite eget ”spel” alltså manipulation. Som ju dessa män ägnar sig helhjärtat åt. Men eftersom de är kvinnor skall de dras i smutsen på detta vis för en kvinna skall vara ett våp likt Amanda i deras sunkiga världsbild.

Exakt. Amanda är för blåst och korkad för att tänka själv så hon hänger med dessa män, hon är väl uppväxt i en miljö där man inpräntat att män är bättre än kvinnor och kvinnor ska lyda männen.
2024-12-13, 12:54
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brallor
Texten ovanför visar att du är lågbegåvad, ditt iq-test du gjorde i en Kalle Anka-tidning på 90-talet är inte ett bevis på att du är smart.
HaHaHa; ditt svar visar att du ligger kring 70 i IQ!!!
2024-12-13, 13:06
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Tycker mig också se detta fenomen Ida och Tove får inte pakta eller ha strategier och prata i hemlighet om detta, de ska vara helt öppna hela tiden, annars är de ormar osv. Har de en hemlig immunitet måste de ju givetvis berätta om denna omedelbart till Tsar Maxims hantlangare. Samtidigt går Patrik runt och bedriver någon form av beskyddarverksamhet gentemot Victor - ” Eye bruushan röstar du Maxim så cuttar han dig fattar du len, ey han är en hundragubbe och kan brösta gränslandet och vinna vilken duell som helst, jag svär!”.
Patriks baaarn sitter stolta framför tvn, kallar varandra bror i varje mening och kindpussar varandra mellan hashpuffarna.
Senast redigerad av Reverend.Camden 2024-12-13 kl. 13:15.
2024-12-13, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Är inte det Patriks förhandlingstaktik inför varje öråd?

Passa dig, annars för du möta Maximi!

Men den här gången cyklade Järnförhandlaren i diket ...

Ja vilken man... "Om du inte ger mig din glass så hämtar jag min pappa, han är faktiskt polis"
2024-12-13, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Tycker mig också se detta fenomen Ida och Tove får inte pakta eller ha strategier och prata i hemlighet om detta, de ska vara helt öppna hela tiden, annars är de ormar osv. Har de en hemlig immunitet måste de ju givetvis berätta om denna omedelbart till Tsar Maxims hantlangare. Samtidigt går Patrik runt och bedriver någon form av beskyddarverksamhet gentemot Victor - ” Eye bruushan röstar du Maxim så cuttar han dig fattar du len, ey han är en hundragubbe och kan brösta gränslandet och vinna vilken duell som helst, jag svär!”.
Patriks baaarn sitter stolta framför tvn, kallar varandra bror i varje mening och kindpussar varandra mellan hashpuffarna.

Exakt så ser jag det också. Töntarnas konung är Patrik, och om jag vore Maxim i TV-soffan skulle jag skämmas. Undrar om han ens visste hur mycket hans lakejer förnedrar sig för att bära fram honom på guldstol?
2024-12-13, 13:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Varför behandlar produktionen deltagarna så olika. Ali checkades in på nåt halvtaskigt kackerlackshotell ute i bushen, efter han åkt ut, medan både Tove och Victor fick ett betydligt lyxigare variant inne i en stad. Så orättvist enligt mig.

F ö är de solklara vinnarna Nabaz och Maximi!
Tänk att få ha en vän som Nabaz ❤️ En som alltid håller din rygg, försvarar dig och t o m offrar sig själv för dig. Jag förstår hans bästa vän (tjejen som visades i inslaget från hans hemmiljö) som sa att han kan vara för snäll. Samtidigt gillar jag att han kan bita ifrån. Många snällisar låter sig utnyttjas av andra, då de bara tror gott om andra. Det är lätt att förlåta alla hans små tantrums (som oftast bara är underhållande) när man vet att han har hjärtat på rätta stället.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-12-13 kl. 13:36.
2024-12-13, 13:31
Medlem
2024-12-13, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Du vet att det händer saker som inte filmas?

Maxim sa att han lovat Tommy att hämnas för att Ludde åkte ut.
Men vad skulle Ida göra, när hon fick flygbiljetten var det bara Tommy och Ludde att välja på, Tommy fick vara kvar, så jag betvivlar starkt att Tommy sagt detta till Maxim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in