2024-12-15, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingDuck
Gertrud Har nog finast.

För mig är en gåta att Gertrud bara var 50 år gammal men såg ut som en 64-åring...
2024-12-15, 08:04
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
För er som vill veta vinnaren
OBS SPOILER

Känns inte troligt
2024-12-15, 08:19
Medlem
Tidig julklapp när tove o viktor åkte, nu får alla utom oliver vinna så är ja nöjd
2024-12-15, 09:17
Medlem
Känns som att Ida har blivit den nya Helen: en stark deltagare som alla bestämmer sig för att hata av diffusa skäl.

Jag gissar att det beror på två saker. Dels har den föbittrade Ramia agerat skitspridare i gränslandet (när hon till slut visade sig ha en personlighet bakom solbrillorna var den inte särskilt vacker). Dels har Natalie varit inblandat, hon har haft relationer med kvinnor i över tio år och har därmed en synnerligen finslipad arsenal för att mobba ut fiender med subtila medel (och har dessutom långsintheten i ryggmärgen). Och nu hamnade Ida i skottlinjen. Sorgligt att se hur Idas glada stil har börjat blekna!
2024-12-15, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
För mig är en gåta att Gertrud bara var 50 år gammal men såg ut som en 64-åring...

Trodde själv att hon var över 60år första gången man såg hon i Robinsson. Skönt att hon åkte ut i alla fall,hade inte kommit långt i finalveckan oavsett. Tror ni att Tommy hade gått längre om han inte hade fått ge upp pga skadan? Samt vilka hade han allierat sig med?
2024-12-15, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tidig julklapp när tove o viktor åkte, nu får alla utom oliver vinna så är ja nöjd

Hur kan du vilja se Patrik som vinnare? Usch fy fan för honom dryg o allmänt jobbig att lyssna på.
2024-12-15, 11:44
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hur kan du vilja se Patrik som vinnare? Usch fy fan för honom dryg o allmänt jobbig att lyssna på.
Äh, Patrik vinner inte. Han skulle aldrig kunna hålla käften så länge om han vunnit. Det hade kommit ut redan när planet hem landade i Sverige. Han hade gått runt och skrikit okontrollerat på Arlanda och highfivat sig själv under tiden.
2024-12-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Haha, hellre Patrik än tove/viktor/oliver/ali
2024-12-15, 12:23
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du har helt fel! De första åren var det ren tävling, och det var mycket mer spännande att titta på. Jag blir lika glad så fort någon av dem du kallar underhållande åker ur.

Dessutom borde man införa samma regler som i princip alla andra länder, att åker man ut så ska man aldrig få komma tillbaka. Det ska bli färre deltagare varje vecka, men i svenska versionen finns det väl fortfarande lika många kvar som i första avsnittet. I år slutade jag titta när WT-häxan kom tillbaka, så jag vet inte hur många av de som försvunnit som har hoppat av frivilligt. I Sverige brukar det vara huvudanledningen.

Det är mer fysisk tävling idag än under de första åren, då det var öråd ända fram till sista avsnittet.
2024-12-15, 14:55
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Äh, Patrik vinner inte. Han skulle aldrig kunna hålla käften så länge om han vunnit. Det hade kommit ut redan när planet hem landade i Sverige. Han hade gått runt och skrikit okontrollerat på Arlanda och highfivat sig själv under tiden.
Rolig läsning men heller inte helt otänkbart!
2024-12-15, 15:58
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag vill också se Patrik som vinnare. Han är en dålig förlorare. Men en ännu sämre vinnare. Och det tycker jag är roligt. Min andra favorit är Tove. Hon vill jag ska vinna för hon är nog den mest ovärda att vinna.
2024-12-15, 17:18
Medlem
1754s avatar
Jag gick in på Tv4 play nyss för att kolla Exitprogrammet. Vadfan har dom en bild på Nabas som går ut på en brygga som bild? Han är ju förfan kvar i programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in