2024-12-16, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Dryckeslek: ta en sup varje gång säger att ”VI vill att Ida åker ut” under veckan. Tror jättebabyn att hans grisighet blir mindre tydlig om han tar på sig att prata för ett helt kollektiv? Det blir den inte.

Jag är en ganska glad människa. Som inte skulle ljuga i tv.
2024-12-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Varför ska jag det? Du erkänner alltså att du spoilade medvetet? Och har inte lärt dig av att ditt inlägg tagits bort?
Jag och många fler har inte Plus, så därför kan vi bara se ett avsnitt per dag, och då finns regeln att man inte får spoila förrän avsnittet visats på vanliga Play.
Så det är du som fär rätta dig efter regler och inte berätta om avsnitt som inte visats, inte jag som ska måsta hålla mig härifrån
Därför jag kollar allt innan jag går in här. Finns alltid nåt jävla klappmongo som spoilar.
2024-12-16, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Patrik är ju en skam för mänskligheten. Större tönt har jag inte sett och hört i mitt liv tror jag.

Han finns på krimfup o lexbase. Nästan så man blir sugen på att maila om domen.
2024-12-16, 22:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qflexi0n
Får verkliga kvinnoboxar-vibbar av Patrik. Extremt osympatisk som skryter in sina vinster å vrålar ut när han klarar sig som näst sista man.
Hans jävla anteckningspapper där han ska ha koll på allt.
Förvånar inte om frun eller barnen ens får lämna huset efter jobb/skola

Haha neeeejjjj vi såg ju hans fru i hallen när det gjordes ett ”hemma-hos-besök”. Patrik är definitivt inte man för sin hatt i den familjen.

Bland annat är det därför som han har ett så starkt behov att visa sina vuxna söner att han är en stark krigare. De hade ju trackat sönder honom när han åkte ut innan han kom till Robinson sist😂

Tror det var Amanda som jämförde honom med ett litet barn i en vuxen mans kropp och det summerar ju honom extremt bra.
Hans fru leder honom nog just som en pojke hemma i familjen och det har säkert hans söner noterat.
2024-12-16, 22:05
Medlem
ÄÄÄÄÄNTLIGEEEEENNNN

2024-12-16, 22:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Han finns på krimfup o lexbase. Nästan så man blir sugen på att maila om domen.

Lexbase? Då är det ju bara att betala 129 spänn för att läsa.
Men jag gissar att han kört båt efter ett krogbesök. Klassiskt för en sån som Patrik.
2024-12-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Lexbase? Då är det ju bara att betala 129 spänn för att läsa.
Men jag gissar att han kört båt efter ett krogbesök. Klassiskt för en sån som Patrik.

Jag mailar Stockholms tingsrätt o ser om de kan maila vägrar betala.

https://lexbase.se/personsok?Search%...ael+Bernstorf&
2024-12-16, 22:15
Medlem
Puma006s avatar
Jag har sett alla Robinson avsnitt.

Den person som ramlar först från plankan och åker ut får smaka på karma, underbart se den personen plumsa i först.
2024-12-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Jag har sett alla Robinson avsnitt.

Den person som ramlar först från plankan och åker ut får smaka på karma, underbart se den personen plumsa i först.

Fast du kan omöjligt sett finalprogrammet där vinnaren koras.
2024-12-16, 22:19
Medlem
Kvalster69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rajan03
De här är i finalen. Avslöjat av TV4 genom att visa trailer efter onsdagens avsnitt

2024-12-16, 22:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Fast du kan omöjligt sett finalprogrammet där vinnaren koras.
Med TV4play plus så kan man tillgång till 49 avsnitt. Finalavsnittet släpps på torsdag samtidigt för alla.
2024-12-16, 22:28
Medlem
Patrik är ju en perfekt ambassadör för aik. Väldigt bra på ”bollsporter”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in