Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Ännu en dålig liknelse, det var inte "direkt efter ett mål" utan det var efter att matchen var slut. Både hockeyspelare och fotbollsspelare kramar vanligtvis om varandra eller skakar hand med varandra efter matchen enligt vad jag vet..
Ja, men de går knappast och tar i hand direkt när slutsignalen ljuder och någon är nära på att drämma in kvitteringen i slutet på ett känslokalla derby.
Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Det tolkar jag som att du inte har några svar..
Du får tolka det som du vill. Alla som läser detta kan själva bläddra bak några sidor i tråden och hitta min sammanfattning. Antingen är du för dum eller lat för att klara av detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
De var utsända tillsammans och Tommy tog alla beslut. Ändå har ingen kallat Tommy för falsk, lögnare och orm enligt vad jag vet utan Ida har fått 99% av de omdömena på sig av någon anledning. Är det för att Ida är en kvinna, eller vad tror du?.
Jag har tidigare i tråden beklagat mig över Tommy så där går du bet igen. Du är sån dör som tror allt beror på att hon är kvinna. Det är där skon klämmer. Då vet jag var jag har dig. Det spelar ingen roll vad jag kommer skriva för allt som spelar roll för dig är att Ida har en fitta mellan benen.
Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Oliver var en mycket större svikare eftersom det var hans idé att rösta ut Ramia och han t o m ställde ett ultimatum till de andra och inte gav dem något val. Det var ändå ingen som vuxenmobbade honom efteråt..
Vad menar du egentligen med vuxenmobba? Att alla motiverade under röstningen varför de röstar på Ida? Är inte det en del av spelet?
Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
Vad skulle hon ha gjort, valt Tommy istället? Hade han föredragit det? Hon blev placerad i ett omöjligt läge av sitt lag helt enkelt och sedan blev hon svartmålad pga det, och det hade skett oavsett vilket val hon hade gjort. Typisk vuxenmobbing med andra ord men det är ju sånt TV4-produktionen gillar att pressa fram med sitt värdelösa format..
På vilket sätt är det vuxenmobbing? Det är en del av spelet att reagera och utnyttja vad andra gör inom spelets ramar. Är det vuxenmobbing att rösta ut någon man inte gillar. Du kanske tycker att man måste låtsas vara vänner innan man röstar ut någon precis som Ida gillar att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
tylenol
De som befann sig i gränslandet kanske inte skulle ha litat på hörsägen och liknande när det ofta var helt felaktiga uppgifter? Amanda verkar ju inte vara allt för intelligent så hon föll säkert helt enkelt offer för grupptrycket. Det är nog skönt för sektledaren Maxim med löjtnanterna Patrik och Nabaz att ha några nyttiga idioter som inte kan tänka själv med i gänget också. Mest osympatiska gruppen jag nånsin sett nå slutet i Robinson.
Om man har sett programmet så ser man ju att alla uppgifter de lämnat i gränslandet stämmer förutom det om den hemliga immuniteten. Det får man ändå ge Ida att det förmodligen stämmer att hon hittade den precis innan örådet.
Du har nog inte sett många andra säsonger av Robinson i så fall.