Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det lag som valde två starka killar som kunde samarbeta klarade den delen galant i tävlingen. Säger väl allt?

Tommy kan inte samarbeta å han har aldrig fel. Han erkände att han helst velat göra momentet helt själv. Han uppfattas som extremt osympatisk å kompromisslös.
Citera
2024-10-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Ändå går det aldrig att läsa i denna tråd för att det är så mycket spoilers. Folk är fan helt efterblivna.

Hmm, det upplever inte jag, bruksr vara efter midnatt det börjar diskuteras, har varit få inlägg där framtida avsnitt diskuterats, och då onom spoilertag.
När har det skrivits innan avsnittet legat på Play??
Citera
2024-10-25, 16:39
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
DroppingIT jobbar (eventuellt) i produktionen.

Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det visas inte på plus förrän på torsdag heller. Personen har troligen inside information eller bara gissar! Den som lever får se! 😛

Hur går funderingarna nu, så här efteråt, är DroppingIT en insider eller inte?
Citera
2024-10-25, 16:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Jag tror inte att han är en del av produktionen, däremot tror jag att han är en av deltagarna.
Citera
2024-10-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Hmm, det upplever inte jag, bruksr vara efter midnatt det börjar diskuteras, har varit få inlägg där framtida avsnitt diskuterats, och då onom spoilertag.
När har det skrivits innan avsnittet legat på Play??

Det skrevs något om Gränslandet och Patrik men det kanske redan ligger ute på play fast det visas i tv på söndag?
Citera
2024-10-25, 17:33
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Till skillnad från Bill och Bull, Sarajevo och Sinlo89, (som bör dyka upp vilken dag som helst och avslöja vinnaren från "säkra källor"), så verkar DroppingIT faktiskt ha någon form av insyn i produktionen. För visst finns det väl ingen prenumerationstjänst där man kan se örådsavsnittet i förtid? Sen om det är genom att vara just en del av produktionen låter jag vara osagt.

Finner det dock lite anmärkningsvärt att man tar heder och ära av Mastiff i första inlägget om Tove, samtidigt som man, av respekt gentemot Mastiff, inte vill avslöja namnen på inspelningsöarna (något som man förövrigt kan hitta på Google Earth efter lite sökande). Får inte riktigt ihop den ekvationen, men men...
Senast redigerad av peterZiipen 2024-10-25 kl. 17:35.
Citera
2024-10-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det skrevs något om Gränslandet och Patrik men det kanske redan ligger ute på play fast det visas i tv på söndag?
Gränslandet visas precis som robinson efter midnatt varje dag (mån-tor), gränslandet på TV är en sammanfattning av dom avsnitt som visats på tv4play.
Citera
2024-10-25, 21:02
Medlem
BettySpaghettis avatar
Har missat om det är nämnt tidigare i tråden. Men var det samma förra året att torsdagens andra avsnitt inte släpps på play förrän torsdagen?

Trodde jag hade sett allt från veckan men insåg vid diskussion på jobbet att de hade sett ett avsnitt mer…
Citera
2024-10-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Började kolla på Robonson nu och efter 5 minuter in i programmet kan jag redan identifiera 3 bögar.

DAMn va gay å ha speglar på 3 väggar....
Citera
2024-10-25, 21:07
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettySpaghetti
Har missat om det är nämnt tidigare i tråden. Men var det samma förra året att torsdagens andra avsnitt inte släpps på play förrän torsdagen?

Trodde jag hade sett allt från veckan men insåg vid diskussion på jobbet att de hade sett ett avsnitt mer…

Torsdagens andra avsnitt, Öråd-avsnittet, visades på söndagar den förra säsongen.
Citera
2024-10-25, 21:13
Medlem
BettySpaghettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Torsdagens andra avsnitt, Öråd-avsnittet, visades på söndagar den förra säsongen.
ah okej. Hade fått för mig att det var mån-tors även förra året och söndagar en säsong innan det. Men tack!
Citera
2024-10-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Tommy kan inte samarbeta å han har aldrig fel. Han erkände att han helst velat göra momentet helt själv. Han uppfattas som extremt osympatisk å kompromisslös.
Givetvis finns det några som tycker att det var kompromisslöst att tycka att Lena gjorde fel som valde Natalie till deras lag i stället för Maxim. Det var samma personer som röstade ut Natalie i örådet som dom sen hamnade på för att Maxim hjälpte sitt nya lag att vinna. Men det är viktigare med jämställdhet än att kunna ta konsekvenserna av sina handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in