2024-11-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Har en generell fråga om Robinson.

Var det inte svt som först sände Robinson?

Eftersom Robinson nu sänds i massvis av länder; får svt därmed pengar från dessa produktioner också?
Strix Television var de som började göra Robinson. SvT bara sände.
(som jag förstått det)

Strax köptes av Fremantle
2024-11-12, 00:57
Medlem
fonders avatar
Jag blir förbannad på gamla nordare som inte kan hålla ihop mot gamla sydare, de senare som är ett gäng kyliga psykopater skulle aldrig offra varandra för gamla nordare så som de gamla nordarna nu gör. De var ju i majoritet och skickade ormen och narcissisten till lunchen istället för att gynna det egna laget, medan ormen och narcissisten röstade på varandra trots att de var i minoritet.

Bra att de gamla nordarna håller ihop i nya Nord, så trevligt att se suräcklet och hans lille knähund maktlösa.

Tyvärr så tror jag att Maxim åker ut om hans lag förlorar Robinson-tävlingen, svikarna i hans lag är så avundsjuka på honom så de kommer hugga honom i ryggen.

Hoppas att Amanda åker hem till Sverige så hon inte kommer till sammanslagningen och stärker psykopaterna.
2024-11-12, 01:27
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vi som inte har Plus-medlemskap ser, på torsdagar, 2 avsnitt Robinson och ett avsnitt Gränslandet. Är det likadant för er som har Plus-medlemskap? Eller ser ni ett av torsdag-avsnitten redan på onsdagar?

Vi ser allt utom örådsavsnittet. Dvs 4 Robinson + 4 gränslandet. Vi vet på måndagar vilket lag som går till öråd samt vem som förlorar i gränslandet. På torsdsg vet vi hur örådet gick, samt om gränsländaren tog sig in i huvudtävligen.
2024-11-12, 01:30
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ser en herrans massa avsnitt på måndagar: 4 Robinson och 4 Gränslandet.

Tror det är en tävling och ett öråd kvar denna vecka: 2 avsnitt?

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Vi ser allt utom örådsavsnittet. Dvs 4 Robinson + 4 gränslandet. Vi vet på måndagar vilket lag som går till öråd samt vem som förlorar i gränslandet. På torsdsg vet vi hur örådet gick, samt om gränsländaren tog sig in i huvudtävligen.

Ok, då vi jag.

Stort tack!
2024-11-12, 01:40
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ok, då vi jag.

Stort tack!

Varsågod!

Och vi ser bara ett avsnitt på torsdagar. Immunitetstävlingen och örådet. 40-minuters-avsnittet. Där röstas någon ut och får åka till gränslandet. Men! Efter tre blodshämnder (?) så tror jag starkt på en duell-kruka och att den som röstas ut på torsdag får en andra chans i en duell. Kmr bli riktigt intressant.
2024-11-12, 01:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Varsågod!

Och vi ser bara ett avsnitt på torsdagar. Immunitetstävlingen och örådet. 40-minuters-avsnittet. Där röstas någon ut och får åka till gränslandet. Men! Efter tre blodshämnder (?) så tror jag starkt på en duell-kruka och att den som röstas ut på torsdag får en andra chans i en duell. Kmr bli riktigt intressant.

Om Syd förlorar Robinson-tävlingen så hoppas jag att Maxim antingen vinner immuniteten eller får en duell-kruka och skickar ut någon annan, jag vill ha honom kvar.
2024-11-12, 02:57
Medlem
Lostworlds avatar
Vem är gnälligast egentligen; Elsa eller Patrik?
2024-11-12, 03:16
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Vi som inte har Plus-medlemskap ser, på torsdagar, 2 avsnitt Robinson och ett avsnitt Gränslandet. Är det likadant för er som har Plus-medlemskap? Eller ser ni ett av torsdag-avsnitten redan på onsdagar?
Det verkar som att plus avsnitten går att se hos den fria streamingsidan Dreamfilm.
2024-11-12, 03:22
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Det verkar som att plus avsnitten går att se hos den fria streamingsidan Dreamfilm.

Jag kollade nyss och där är det bara gamla säsonger, har du sett den nya säsongen där? Om ja, kanske kan du länka?
2024-11-12, 03:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Jag kollade nyss och där är det bara gamla säsonger, har du sett den nya säsongen där? Om ja, kanske kan du länka?
Säsongerna är inte i samma ordning som hos TV4Play men här är en skärmdump där du ser att det lades ut 4 avsnitt igår https://i.ibb.co/7NmtSb0/Screenshot-20241112-032809.png
2024-11-12, 03:41
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Säsongerna är inte i samma ordning som hos TV4Play men här är en skärmdump där du ser att det lades ut 4 avsnitt igår https://i.ibb.co/7NmtSb0/Screenshot-20241112-032809.png

Nu hittar jag, stort tack!
2024-11-12, 03:46
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Nu hittar jag, stort tack!
Visst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto