2024-11-14, 13:36
Medlem
Oliver.
Robinsons största fegis.
Först skulle han välja Ramia i duell sen sket han på sig att han skulle få möte Maxim i ev. duell.
Vilken jävla kärring.
2024-11-14, 15:17
Medlem
greta75s avatar
Då är en ganska kul vecka slut och man kan våga sig hit igen.

Ger Nabaz, Ali, Ludvig och Tommy en tumme upp eftersom de skapat bra drama under veckan.

Riktigt bra gäng på gränslandet. En drös trevliga kvinnor och otroligt töntiga Patrik. Men på något plan tycker jag om honom också, inte lätt att vara en extrem vinnarskalle, fast på hopplösa gränslandet och samtidigt behöva sköta sig och "hålla lite ordning" på tjejerna.

Jag saknar redan Tomas.

Kuken att Lena får åka hem.

Min favoritlista:
Oliver (håller med - han var feg i örådet)

Bubblare:
Ludvig
Natali
Senast redigerad av greta75 2024-11-14 kl. 15:42.
2024-11-14, 15:20
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Shit. Har aldrig tidigare sett någon som utstrålar ”jag har mikropenis” mer en Ludde. Pipig röst, skrattar åt saker ingen annan skrattar åt, hånflinar åt folk som har mer logiska resonemang än han själv.

Ali och Nabaz bjuder på show, som vanligt woop woop

Hoppas du skojar att tjockisen från Dalarna hade ett mer logiskt resonemang än Lduvig
2024-11-14, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Oliver.
Robinsons största fegis.
Först skulle han välja Ramia i duell sen sket han på sig att han skulle få möte Maxim i ev. duell.
Vilken jävla kärring.

Hahaha, ja det såg man inte komma. Hur fasiken kunde han vara en sån ynkrygg.
2024-11-14, 16:31
Medlem
Lag Nord skickade Monira och Ali till Örådet, det stod mellan om de ville rädda Oliver eller lägga varsin röst på Maxim.

Jag begriper inte det där med att rädda Oliver. Varför ens tänka tanken?
2024-11-14, 17:49
Medlem
Höll på att dö av skratt när Tommy kallde Ali för en ”känslig ung man”. Är så trött på Ali nu han är ju helt fixerad på Tommy och Ludvig. Liksom sluta vara bitter dom tänker ju knappt på dig
2024-11-14, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Håller med! Han verkar vara ett riktigt praktsvin! "Tänk vilken mardröm att sitta på Gränslandet med Tommy" Vem faan säger ens så till alla när Tommy sitter bredvid ?? Han ville få dom andra med sig och alla skulle skratta, men tji fick han. En tryckt tystnad blev det istället! Ett riktig mobbarsvin är vad han är!!
Tommys kontring med att sjunga ”Love Is In the Air” när han gick iväg var helt fantastisk, det är verkligen lätt att trigga den neurotiska lilla libanesen.
2024-11-14, 18:13
Medlem
Vad kallas kulspelet där man för en kula till toppen av en bana? "Ormen" ger inga relevanta sökresultat. Kanske är det bara ett spel för Robinson?
Senast redigerad av Norkam 2024-11-14 kl. 18:37.
2024-11-14, 18:19
Medlem
Bra att de håller sig över Ali's nivå.
2024-11-14, 18:32
Medlem
Så trött på att höra Idas röst.
Nabaz står för underhållningen.
2024-11-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av louise112
Höll på att dö av skratt när Tommy kallde Ali för en ”känslig ung man”. Är så trött på Ali nu han är ju helt fixerad på Tommy och Ludvig. Liksom sluta vara bitter dom tänker ju knappt på dig

Min syn på det hela är att Tommy& Ludde är på Ali 24/7
Ska bli kul se fall Tommy lämna hur Ludde blir då))
2024-11-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedHurricane
Lag Nord skickade Monira och Ali till Örådet, det stod mellan om de ville rädda Oliver eller lägga varsin röst på Maxim.

Jag begriper inte det där med att rädda Oliver. Varför ens tänka tanken?
Oliver måste vara den fegaste deltagare någonsin
Hoppas han skäms ögonen ur sin skalle när han ser hur feg han är som inte våga möte en man.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in