• 7
  • 8
2024-11-12, 11:16
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Hon tycker att det är skönt så länge det varar, ja. Att hon ska hinna komma är inget jag tänker på. Hon blir glad av att göra mig glad, det är det jag älskar med henne.

Tant och tant. Vi är båda under 30.
Oklart varför du tror att jag trollar, det är fler som har skrivit det men inläggen har tagits bort. Lämna mig? Tror du att sex är det enda vårt förhållande erbjuder? Tror du att vi bor ihop för att ha sex? Jag förstår inte hur du tänker.

Poängen är att du är en urusel sexpartner och dålig i sängen. Din syn på sex och njutning är pinsamt dålig och du är inte man nog att tillfredsställa en annan människa. Jag tänker inte uttala mig om din partner annat än att jag tycker synd om henne och önskar hon kunde få ha sex med en riktig man som vet sin sak i sängen istället för ett förvuxet barn som inte vet något alls om sex.
Citera
2024-11-12, 17:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Dom gånger jag pratat med vänner om sex så tycker jag att dom är lite feminina av sig, rätt ord är kanske att jag tycker dom ”tofflar” för sina tjejer och känner att dom måste prestera på ett visst sätt. Då går mina tankar till att dom blir utnyttjade.

-Varför tar det så lång tid för många att komma? Är ni porrskadade eller är ni inte attraherade/kåta på er partner?

Det finns ett alltför vanligt narrativ i propagandan att man inte ska behaga andra, och det stämmer förstås egentligen, men vad många glömmer är att de flesta VILL behaga. Vi mår bra av att kunna påverka vår omgivning positivt vad det än gäller. Det är också därför vi duschar, använder parfym och kam - vi vill uppfattas som snygga och attraktiva. Och varför skulle sexakten vara ett undantag? De flesta tycker det är mer stimulerande när partern njuter mycket, än att du tar för dig av henne. För många är behagandet väldigt centralt, och något man själv också blir upphetsad av. Alternativet är ju att likna vid våldtäkt nästan. Få blir upphetsade om partnern verkar likgiltlig. Ska man kalla detta för att bli "utnyttjad"? Okej, so what isåfall?

Hurpass lång tid det tar att komma är en helt annan sak. Det har väl med hormoner och sånt att göra.

Citat:
-Hur kan ni se eran partner i ögonen eller inte se henne som äcklig när hon har haft ditt könsorgan i munnen? Och hur kan ni slicka fitta, vilket uppenbarligen är totalt vidrigt och väldigt feminint/gay?

Gay betyder att man attraheras av män snarare än av kvinnor, så nej, det är inte "gay" att slicka fitta. Du menar kanske undergivet? Ja så kan man se det. Men det kan också vara något man gör för att man älskar fittor så mycket att man helt enkelt blir galen och vill slicka på dem. Ungefär som om man när man är riktigt hungrig kan tänkas vilja slicka på en läcker flintastek, kanske.

Du verkar ha komplex för din kuk, eftersom du anser den vara så äcklig att äcklet även innefattar de som haft den i munnen. Varför känner du så tror du, tvättar du den inte?
Citera
2024-11-15, 07:39
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag är en sån som gillar att hålla på ett tag innan det går. Slicka fitta gör jag gärna också.
Citera
2024-11-15, 12:36
Medlem
Konstig inställning att vilja ha nått jäkligtvtrevligt så snabbt avslutat som möjligt kan jag ju tycka. Och en allmänt otrevlig inställning till sin partner och kvinnor i allmänhet.

Tur man är olika i guess.
Citera
2024-11-15, 17:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Konstig inställning att vilja ha nått jäkligtvtrevligt så snabbt avslutat som möjligt kan jag ju tycka. Och en allmänt otrevlig inställning till sin partner och kvinnor i allmänhet.

Tur man är olika i guess.

Tror du inte just det fetade beror på att kärleken är slut då, och de bara håller ihop av typ bekvämlighetsskäl?
Citera
2024-11-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tror du inte just det fetade beror på att kärleken är slut då, och de bara håller ihop av typ bekvämlighetsskäl?

Inte ett orimligt scenario iallafall.
Citera
2024-11-16, 18:59
Avstängd
Ja vad är det för fel på alla som inte kommer efter 1 min vilka bettakocks. Du måste vara världens mest framstående knullare
Citera
2024-11-17, 14:51
Medlem
Citat:
Hej,

Jag har funderat på detta på sistone och är lite nyfiken.

Jag och tjejen har sex ungefär varannan var tredje dag och alltid på mitt initiativ när jag är riktigt kåt, kan inte minnas att hon har initierat det iallafall men hon har aldrig sagt nej.

Kan vara att jag blir triggad till exempel om hon klär sig sexigt eller att hon beter sig på ett sätt jag tänder på.

Vårat ”förspel” brukar vara kanske en minuts hångel, sedan klär jag av henne och kommer i henne efter kanske en-två minuter. Skulle aldrig kunna hålla på längre, är alltid väldigt kåt när vi har sex.

Dom gånger jag pratat med vänner om sex så tycker jag att dom är lite feminina av sig, rätt ord är kanske att jag tycker dom ”tofflar” för sina tjejer och känner att dom måste prestera på ett visst sätt. Då går mina tankar till att dom blir utnyttjade.

-Varför tar det så lång tid för många att komma? Är ni porrskadade eller är ni inte attraherade/kåta på er partner?

-Hur kan ni se eran partner i ögonen eller inte se henne som äcklig när hon har haft ditt könsorgan i munnen? Och hur kan ni slicka fitta, vilket uppenbarligen är totalt vidrigt och väldigt feminint/gay?

Vem fan kommer efter 1-2minuter? Man knullar väl förfan i minst 10minuter?
Citera
2024-11-17, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viruset88
Vem fan kommer efter 1-2minuter? Man knullar väl förfan i minst 10minuter?

5-7 minuter kom forskare fram till efter att ha frågat ut 5000 par/personer.
Citera
2024-11-17, 17:49
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Hej,

Jag har funderat på detta på sistone och är lite nyfiken.

Jag och tjejen har sex ungefär varannan var tredje dag och alltid på mitt initiativ när jag är riktigt kåt, kan inte minnas att hon har initierat det iallafall men hon har aldrig sagt nej.

Kan vara att jag blir triggad till exempel om hon klär sig sexigt eller att hon beter sig på ett sätt jag tänder på.

Vårat ”förspel” brukar vara kanske en minuts hångel, sedan klär jag av henne och kommer i henne efter kanske en-två minuter. Skulle aldrig kunna hålla på längre, är alltid väldigt kåt när vi har sex.

Du missar en del av en upplevelse med någon man älskar/tycker om. Och Du låter som en sjukt tråkig och dålig älskare. Eller så är du inte bekväm i din egen, och/eller andras sexualitet.

Sex är inte bara sex, det är även intimitet, nakenhet, svett, kärlek, uppskattning och en stund för själen att få vara fri och galen, bara njuta och stöna ut sin välbehag, tillsammans med en individ som tänder dig. Fast det krävs ju också att man är kompatibel.

Mannen jag träffar sedan i somras är en gud i sängen och då blir jag likadan. Och vi kan hålla på i timmar. Beror på hur lång tid det gått sedan vi sågs. Och jag vet att jag aldrig får nog av honom.

Igår kom jag dit i värsta svarta raffsetet under en omlottklänning som han kunde öppna lätt, för att få sig en titt. String, och spets stayups...fast han fick inte mig, han fick bara titta, känna lite, fick kyssar och lite hångel. Vi tänder varandra på sekunder. Så det var svårt att stoppa oss.

Vi lagade mat först eller rättade sagt jag lagade mat, han servade mig med godgrejer och vin.

Sen hade vi magisk sex som vanligt, och jag kommer med honom på sätt jag aldrig gjort innan.
Det första han gör är att ta mig klänningen långsamt, och tittar och snurrar runt mig, sedan lägger han mig på soffan och slickar mig tills jag ....ja nästan...

Vi har något som är....beyond...vi har fantastiskt sex, och han säger det med.
Det är Vackert, sexigt, porrigt, naturligt och svettigt. Vi byter ställningar var 5-10 min, har med leksak ibland i slutet och en spegel vid sängkanten när man vill se, och det är så läckert att få se sig själv. Aldrig haft det så med någon innan, inte ens med min första kärlek.
Han är så fin, sexig, kärleksfull, manlig och mysig så det blir enkelt att ge honom allt tillbaka. Vi är båda väldigt smidiga i sängen så allt sker väldigt naturligt. Han tar för sig av mig, och det gör jag med av honom.

Sex är fantastiskt när man har sån kemi. Och vi är båda såna som ger mycket, och vill att den andra skall komma skönt. Vi Kysser, smeker, slickar och suger varandra till nästan klimax, och så håller vi på så. Vi har väl båda bra stamina och är uthålliga.
Och vi tittar varandra i ögonen mest hela tiden, dels för att checka att den andre har det skönt.
Och för att jag tycker han är så vacker. Jag glömmer bort allt!

Och han säger själv att vi har fantastiskt sex, magiskt. Och igår sade han att han kan slappna av mer och komma när han vet att jag har kommit. Alltså hur får jag denna kille att gifta sig med mig? 🥰

Sex för mig är att ge sitt ultimata till någon, man är helt i nuet, fysiskt och psykiskt. Och jag ger inte bara bort det till vem som helst, ONS är inget för mig.

Så nej jag förstår inte varför du tror att folk inte har sex lång tid.

PS. Har inget emot snabbisar, men vi är inte riktigt i det läget just nu
Senast redigerad av LinaLaReina 2024-11-17 kl. 17:54.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in