Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-24, 05:47
Medlem
VictoriaWestlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brucewayne79
Fantastiskt fint inlägg på uddevallasidan Hur kan man få denna "fina" människa att låta så oskyldig och hur man kan ha tagit en sådan fin människas liv 😂

Du kanske har missat lite på vägen Mila? Du som skrivit detta inlägg verkar ju ha rört dig i samma kretsar och pundat en del och säkerligen sålt din kropp till dessa sandgrävare från något arabland som du nu försöker påvisa är oskyldiga! Du tänker inte direkt på vad han utsatt andra människor för? Hoppas du läser de här inlägget din lilla patetiska äckliga människa

Tro mig.. he had it coming och hans barn klarar sig nog bättre i livet utan honom i det! Inshalla 😂

Allt kring denna döda humanoid vittnar om att han hörde till de lägst stående varelserna i Uddevalla. Att hans försvarare, M*ila också är en straffad pundare är inte att förvåna. Det enda som förvånar mig är att han påstås ha barn. Ingen av hans nära anhöriga nämner barn, så vitt jag kan se. Jag har en känsla av att M*ila faktiskt har dålig koll på vem som är BO och kanske rent av blandar ihop BO med en av hans bröder.
Citera
2024-09-24, 09:24
Medlem
”Ytterligare en person anhållen efter mordet på Dalaberg

En ung man i övre tonåren är anhållen efter mordet på Dalaberg, enligt uppgifter till Bohusläningen. Sedan tidigare är en man i 20-års åldern också anhållen.”
Citera
2024-09-24, 10:18
Medlem
Wallid är borttagen från fotbollslagets hemsida
Citera
2024-09-24, 10:26
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten

Kanske det blir fler Uddevalla stjärnor fotbollspelare
Citera
2024-09-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Allt kring denna döda humanoid vittnar om att han hörde till de lägst stående varelserna i Uddevalla. Att hans försvarare, M*ila också är en straffad pundare är inte att förvåna. Det enda som förvånar mig är att han påstås ha barn. Ingen av hans nära anhöriga nämner barn, så vitt jag kan se. Jag har en känsla av att M*ila faktiskt har dålig koll på vem som är BO och kanske rent av blandar ihop BO med en av hans bröder.

Får man dessutom för sig att byta namn..ja då har man nog inte riktigt rent mjöl i sin påse 😂
Citera
2024-09-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krocked
Fotbollsspelaren?
Är inte alla det? Samt aspirerande läkare som vill alla väl.
Citera
2024-09-24, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten

Vet du om han var med där innan mordet?
Citera
2024-09-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsavisen
”Ytterligare en person anhållen efter mordet på Dalaberg

En ung man i övre tonåren är anhållen efter mordet på Dalaberg, enligt uppgifter till Bohusläningen. Sedan tidigare är en man i 20-års åldern också anhållen.”

vad vet vi om denna sk ungdom
Citera
2024-09-24, 12:33
Medlem
Någon som vet var denna ungdom blev plockad?
Citera
2024-09-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Tack anvandarnamn76 för svar om var BO omnämns som far (citatet nedan)!

Det döda kräket har begått ett antal brott

Ringa stöld, 2024-02-10, Uddevalla kommun, 8 kap 2 § brottsbalken

1. Olovlig körning, grovt brott, 3 § 1 st 2 men trafikbrottslagen (1951:649)
2021-04-16 -- 2021-05-02 (2 tillfällen)
2. Narkotikabrott, 1 § 1 st 6 p narkotikastrafflagen (1968:64)
2019-05-15
3. Vapenbrott, ringa brott, 9 kap 1 § 2 st vapenlagen (1996:67)
2019-05-15

Förverkande och beslag
1. I beslag tagen elpistol förklaras förverkad. Beslaget ska bestå (Polismyndigheten Region
Väst, polisområde Forensiska sektionen (Uddevalla); beslagsliggare 2019-5000-BG52972,
nr 2).
2. I beslag tagna narkotika förklaras förverkade. Beslagen ska bestå (Polismyndigheten
Region Väst, polisområde LPO Västra Fyrbodal; beslagsliggare 2019-5000-BG52972; nr
1 samt 4-8).
3. I beslag tagen våg och zip-påsar förklaras förverkade. Beslagen ska bestå
(Polismyndigheten Region Väst, polisområde LPO Västra Fyrbodal; beslagsliggare 2019-
5000-BG52972; nr 3 och nr 11).

Han har även blivit anmäld av ett ex som ansett sig förföljd och medan förhållandet pågick tvingad till tre aborter. I det fallet ansåg tingsrätten att brottet inte var styrkt.

Ser man till hans brottslighet så verkar han inte vara särskilt "tung". Det riktigt tunga är att några personer anser att han tvingat fram aborter (ex och hennes syskon).

Samtidigt uppger Thord att Bohusläningen säger att det varit ökad polisaktivitet i Uddevalla i ett par dagar. Det talar mot att det är aborterna som är motivet. Det låter mer som gängbråk.

Kan du länka fupen eller var man kan hitta info om exet som han förföljde och tvingade till aborter?
Citera
2024-09-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeljka94
Kan du länka fupen eller var man kan hitta info om exet som han förföljde och tvingade till aborter?

Glöm inte att han är misstänkt för att hota big drippa. Förhandlingen är uppe i detta nu
Citera
2024-09-24, 13:47
Medlem
HRTs avatar
vet vi orsaken bakom mordet?
Pengar? makt, bilar, fruntimmer what???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem