Citat:
De antika egyptierna var inte svarta utan var rätt nära européerna genetiskt sett och då särskilt grekerna och turkarna.
Det enda som finns att tillägga om det här är att mindervärdeskomplexet hos svarta är helt enormt. De har ingen egen historia, kultur och bedrifter att visa upp och vara stolta över utan måste istället försöka stjäla andras så som egypternas bedrifter. Det är skamligt.
Det enda som finns att tillägga om det här är att mindervärdeskomplexet hos svarta är helt enormt. De har ingen egen historia, kultur och bedrifter att visa upp och vara stolta över utan måste istället försöka stjäla andras så som egypternas bedrifter. Det är skamligt.
Jag anser att du har rätt i mindervärdeskomplexet. Om man frågar svarta fanatiker så är allt uppfunnet av afrikaner. Problemet är att de inte bara har helt åt helvete fel, och att deras fantasier är groteska som passerat gränsen för mytomani, utan att de saknar grundläggande kunskap om den enorma kontinenten Afrikas befolkning. Där har de också tappat all kontakt med verkligheten, Den består av 3000 olika etniciteter som talar 2000 språk. De har fått för sig att alla svarta är en homogen grupp när de egentligen har tagit varandra som slavar och mördat varandra sedan människan kom på jorden, och de lever i praktiken likadant som för flera tusen år sedan på många ställen. Nog om det.
Inte helt korrekt gällande historia, kultur och bedrifter. Det första Bibeln var etiopisk, och jordens 8nde storverk, kyrkorna som är huggna ned i berget. Helt galet coolt. Jag har varit där. Känns som att det varit Aliens som landat ungefär som man fantiserar om hur Egyptens pyramider uppfördes.
https://budbararen.nu/artikel/lalibe...ens-jerusalem/
FYI: För mig är alla söder om alperna negrer.