Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-08, 01:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Förlåt men alltså, Sophie, hennes kläder (brist på kläder) i "Tjejerna avslöjar alllt"?!?!
Eller hur! Hon sitter i underkläder med bara en öppen skjorta över. Jag är helt övertygad om att hon inte var där för att hitta kärleken (hon är ju dessutom lebba), utan för att marknadsföra sin Onlyfans. Då är klädseln adekvat.

För övrigt fattar jag inte vad Rasmus ser i Isabella som han var på dejt med. Hon är så plastig och fejk så man kräks. Kolla hennes sönderkarvade nästipp t.ex. Kirurgen har tagit i lite för mycket där. Sedan hennes sätt att prata, urk. Tål inte att lyssna på hennes tillgjorda snack. Dessutom saknar hon helt personlighet, hon är bara ett tomt skal. Men ändå sitter pappan Rasmus och säger att han tror att det skulle kunna bli något mellan dem. (Kan absolut inte föreställa mig henne i en roll som bonusmamma till en 10-åring). Nej, här tänker Rasmus helt och hållet med kuken, som så många andra Bachelors 👎Trodde faktiskt mer om honom.
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-10-08 kl. 01:57.
Citera
2024-10-08, 06:36
Medlem
Emelin Aslani?
Är hon månne släkt med Asllani i landslaget?
Okej, så det stavas olika men så kan det ju bli när familjen söker asyl i Sverige.
Visst hade det varit coolt om produktionen slängde in en boll vid ett väl valt tillfälle och Emelin dribblade bort hela det övriga fältet, inklusive bachelatorerna?
Citera
2024-10-08, 06:51
Medlem
Tycker att det är ett ovanligt tight race i år. Alla damerna är som sagt 10or men om jag skall kröna en av dem till balens drottning, av vad jag har sett hitintills, så måste det bli Emily Ek.
Hoppas innerligt att hon får sin bachelor, åker hem till Sverige och dumpar honom, leker av sig på Stureplan i ett år sådär, blir invald i riksdagen och flyttar sedan hem till mig...
Citera
2024-10-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
haha fan vad jag stör mig på de två yngsta tjejernas ”naaaw” ”awww” ”mmmm” ”nuttnuttinutt” prat som låter så obehagligt, börjar garva varenda gång de stämmer upp ihop.

Ja, olidligt.
Citera
2024-10-08, 08:38
Medlem
Brittas singeldejt är något av det mest pinsamma jag sett i Bachelor. Hela hon är cringe.
Citera
2024-10-08, 08:41
Medlem
sirsia0s avatar
Många av tjejernas näsor se helt konstiga ut, supersmala a' la Michael Jackson. Så fult.
Citera
2024-10-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Tycker att det är ett ovanligt tight race i år. Alla damerna är som sagt 10or men om jag skall kröna en av dem till balens drottning, av vad jag har sett hitintills, så måste det bli Emily Ek.
Hoppas innerligt att hon får sin bachelor, åker hem till Sverige och dumpar honom, leker av sig på Stureplan i ett år sådär, blir invald i riksdagen och flyttar sedan hem till mig...

Bara en incel tycker att alla är tior.
Någon enstaka kanske, övriga mediokra.
Citera
2024-10-08, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Många av tjejernas näsor se helt konstiga ut, supersmala a' la Michael Jackson. Så fult.

Det är ju speciellt en, den blonda som piper när hon pratar.
Citera
2024-10-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Bara en incel tycker att alla är tior.
Någon enstaka kanske, övriga mediokra.
Alla mediokra kvinnor är sig lika,
men alla årets Bachelor-tjejer är 10or på olika vis.

(Och sluta upp med att projicera ditt eget gråtrunkande på mig, är du snäll).
Citera
2024-10-08, 16:43
Medlem
Huzzahs avatar
Tjejen i gula klänningen om Stephan:
”Alltså han är SÅ rolig! Vi har skrattat SÅ mycket.
Nej du det är han inte och det har ni inte.
Citera
2024-10-08, 17:20
Medlem
Rasmus börjar hångla för fullt nu. Jag får känslan av att det kommer ta ett tag för Stephan att nå dit, och att han inte kommer att vara den som tar initiativ till det.
Citera
2024-10-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Alla mediokra kvinnor är sig lika,
men alla årets Bachelor-tjejer är 10or på olika vis.

(Och sluta upp med att projicera ditt eget gråtrunkande på mig, är du snäll).

Du kan inte få någon av tjejerna ändå, så spelar ingen roll att du sitter på Flashback och ljuger om att alla är 10or. För övrigt då urvattnar du begreppet om du kallar alla för 10or, då har det helt plötsligt ingen mening längre att slänga sig med det. Det är helt absurt att kalla alla 20st tjejer för 10or. Bara där förstår man ju att du inte kan rangordna korrekt, alternativt är en simp. Kanske både och.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in