Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Som vanligt blir jag bara så less på hela plastic fantastic-grejen med alla tjejer, har någon av dem INTE opererade bröst? Snälla produktionen kan vi få se vanliga normala oopererade kroppar någon gång? Fattar att det är viktigt med idealen på tv osv men är bara så trött på allt fejk.
Nu får du nog vässa ögonmåttet.
Mly och Emelin har inga fejkade bröst, inte många av de andra heller. Tveksam på om någon förutom Marion och Skånska Emelie har förstorat sina tillgångar eftetsom de två är de enda som jag kan se kommer upp i C-kupor, möjligtvis D. De flesta tjejerna skulle jag säga drar 75B i bh-storlek, några tom A-kupa. Tänk dig själv om du skulle fixa till dina behag för dyra pengar, skulle du satsa på något mindre än C? Nej, D eller DD hade det naturligtvis blivit och det finns som sagt bara två (plus programledaren) som kan ha opererat sig till detta (Marions KAN dessutom vara naturliga).
Detta om hyllorna. Vad gäller fillers i läpparna så är det tyvärr fortfarande många damer som.lever i villfarelsen att det är attraktivt att se ut som Kajsa Anka. Men jag tycker att det är rätt så lugnt på den fronten också, iaf om du jämför med PH och XOTB.
Citera
2024-11-04, 18:07
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Det som stör mig över allt annat, mer än Stephen smile och rasmus jakt på små brudar är...
Citera
2024-11-04, 18:51
Medlem
Megamindfulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
och rasmus jakt på små brudar är...
Tror du menar småbrudar… 😀
Citera
2024-11-04, 19:57
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Nu får du nog vässa ögonmåttet.
Mly och Emelin har inga fejkade bröst, inte många av de andra heller. Tveksam på om någon förutom Marion och Skånska Emelie har förstorat sina tillgångar eftetsom de två är de enda som jag kan se kommer upp i C-kupor, möjligtvis D. De flesta tjejerna skulle jag säga drar 75B i bh-storlek, några tom A-kupa. Tänk dig själv om du skulle fixa till dina behag för dyra pengar, skulle du satsa på något mindre än C? Nej, D eller DD hade det naturligtvis blivit och det finns som sagt bara två (plus programledaren) som kan ha opererat sig till detta (Marions KAN dessutom vara naturliga).
Detta om hyllorna. Vad gäller fillers i läpparna så är det tyvärr fortfarande många damer som.lever i villfarelsen att det är attraktivt att se ut som Kajsa Anka. Men jag tycker att det är rätt så lugnt på den fronten också, iaf om du jämför med PH och XOTB.

Herregud vilket resonemang. Du förstår väl att inte alla där har gjort dubbel D? Det är bara Marion och Emelie tror jag hon heter (hon med långt hår och liten näsa) som har megafyllda boobs, övriga med fixade bröst har normal storlek.

Tror seriöst det har gått så långt att killar inte ens ser när det är opererade bröst. Förstår att det inte är så nyanserat av mig men tycker faktiskt synd om tjejer som har helt normala bröst men känner att de måste operera dem. Förstår absolut att det inte är deras fel heller att de känner så.

Men tycker fortfarande det är ett riktigt ruttet tecken på vår samtid. Utöver pengarna, risken och smärtan så har många opererade tjejer bröst som kommer ge dem ont i ryggen och är störande när de sportar. För vad? För att uppfylla ett ideal.

Angående fillers så är de du syftar på de som haft i för mycket. Kan garantera att du känner åtminstone fem tjejer som har fyllt läpparna utan att du har en aning.
Citera
2024-11-04, 20:16
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipstutte1337
Jag tänker på samma sak mer och mer för varje avsnitt. Väldigt få av tjejerna som inte har minst ett ingrepp, typ 10-20%. Varför är så många plastikopererade eller har någon typ av fillers? Är det killarna som har önskat detta eller är det bara så generellt bland tjejer idag?

Tror faktiskt inte att killar som individer bryr sig utan det är mer en samhällsgrej att tjejer i alla tider har haft sex och utseende som verktyg för att få det bättre, dels har den grejen över sig, dels har det exploderat ett idealfyrverkeri där man är konstant exponerad i och med sociala medier och tv.

Inte för att produktionen har något intresse att samhällsförbättring men tycker ändå det är ansvarslöst att nästan bara ha opererade deltagare.

Tyckte för övrigt att det var riktigt skumt på Rasmus och Bellas första singeldejt, hon var som en känslig skyltdocka som helst inte ville utsätta sig för blött vatten eller ens verkade kunna röra sig obehindrat utan att tänka på hur hon såg ut. De verkade ha en kass dejt rent kontaktmässigt men ändå satt Rasmus och tindrade. Kanske för att motsatser dras till varandra och de verkade ha absolut noll gemensamt.
Citera
2024-11-04, 21:21
Medlem
Marion får sluta ha de där glasögonen. Hon ser verkligen ut som doktor snuggles
Citera
2024-11-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Herregud vilket resonemang. Du förstår väl att inte alla där har gjort dubbel D? Det är bara Marion och Emelie tror jag hon heter (hon med långt hår och liten näsa) som har megafyllda boobs, övriga med fixade bröst har normal storlek.

Tror seriöst det har gått så långt att killar inte ens ser när det är opererade bröst. Förstår att det inte är så nyanserat av mig men tycker faktiskt synd om tjejer som har helt normala bröst men känner att de måste operera dem. Förstår absolut att det inte är deras fel heller att de känner så.

Men tycker fortfarande det är ett riktigt ruttet tecken på vår samtid. Utöver pengarna, risken och smärtan så har många opererade tjejer bröst som kommer ge dem ont i ryggen och är störande när de sportar. För vad? För att uppfylla ett ideal.

Angående fillers så är de du syftar på de som haft i för mycket. Kan garantera att du känner åtminstone fem tjejer som har fyllt läpparna utan att du har en aning.

Håller med dig. Sällan man är så jättesmal som ex. Bellamy och Natali och samtidigt har rejäl hylla. Nej tyvärr är majoriteten av dem under kniven. Syns ganska väl I de flesta fall även när de försöker få den naturliga looken
Citera
2024-11-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxosapin
Håller med dig. Sällan man är så jättesmal som ex. Bellamy och Natali och samtidigt har rejäl hylla. Nej tyvärr är majoriteten av dem under kniven. Syns ganska väl I de flesta fall även när de försöker få den naturliga looken
Bellamy?
Citera
2024-11-04, 22:29
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Marions historia känns ju påhittad men vad vet jag...
Citera
2024-11-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Bellamy?

Lol T9, Bella menade jag ju såklart
Citera
2024-11-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Marions historia känns ju påhittad men vad vet jag...

Tyst.
Citera
2024-11-05, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av Megamindfull
Avundsjuka och svartsjuka så det sjunger om det.

Som i dagens avsnitt där Stephanes största fangirls beklagar sig om att Fanny inte bestämmer sig för vilken kille hon vill satsa på.
Extremt märkligt då grabbarna har långt ifrån bestämt sig och kan inte ens dra ner det till 2-3 tjejer…

Hur tänker egentligen dessa extremt svartsjuka fangirls undrar jag?

Håller helt med! Vidrigt! Och hon Emely är hemsk när hon ser på folk. Skrämmande ögon.. Men det är nu det märks att det börjar dra mot sitt slut. Då kommer personligheterna fram! Och hon Mellie, vad gör hon ens där? Förutom att klaga på alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in