Citat:
Ursprungligen postat av
Gregers.Werle.03
Nu får du nog vässa ögonmåttet.
Mly och Emelin har inga fejkade bröst, inte många av de andra heller. Tveksam på om någon förutom Marion och Skånska Emelie har förstorat sina tillgångar eftetsom de två är de enda som jag kan se kommer upp i C-kupor, möjligtvis D. De flesta tjejerna skulle jag säga drar 75B i bh-storlek, några tom A-kupa. Tänk dig själv om du skulle fixa till dina behag för dyra pengar, skulle du satsa på något mindre än C? Nej, D eller DD hade det naturligtvis blivit och det finns som sagt bara två (plus programledaren) som kan ha opererat sig till detta (Marions KAN dessutom vara naturliga).
Detta om hyllorna. Vad gäller fillers i läpparna så är det tyvärr fortfarande många damer som.lever i villfarelsen att det är attraktivt att se ut som Kajsa Anka. Men jag tycker att det är rätt så lugnt på den fronten också, iaf om du jämför med PH och XOTB.
Herregud vilket resonemang. Du förstår väl att inte alla där har gjort dubbel D? Det är bara Marion och Emelie tror jag hon heter (hon med långt hår och liten näsa) som har megafyllda boobs, övriga med fixade bröst har normal storlek.
Tror seriöst det har gått så långt att killar inte ens ser när det är opererade bröst. Förstår att det inte är så nyanserat av mig men tycker faktiskt synd om tjejer som har helt normala bröst men känner att de måste operera dem. Förstår absolut att det inte är deras fel heller att de känner så.
Men tycker fortfarande det är ett riktigt ruttet tecken på vår samtid. Utöver pengarna, risken och smärtan så har många opererade tjejer bröst som kommer ge dem ont i ryggen och är störande när de sportar. För vad? För att uppfylla ett ideal.
Angående fillers så är de du syftar på de som haft i för mycket. Kan garantera att du känner åtminstone fem tjejer som har fyllt läpparna utan att du har en aning.