2024-12-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ierapetra
Nu har Valentins baby-mama haft gender reveal party. Men Valentin vill inte vara delaktig i barnets liv. Han drog till Dubai med Marion. M*a W*achl*er, var castad till Bachelor. Men nr Valentin gjorde henne gravid i augusti s fick han sparken av TV4. r inte detta en serie i sig?

Vad har du ftt den hr informationen ifrn?
Citera
2024-12-13, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ierapetra
Nu har Valentins baby-mama haft gender reveal party. Men Valentin vill inte vara delaktig i barnets liv. Han drog till Dubai med Marion. M*a W*achl*er, var castad till Bachelor. Men nr Valentin gjorde henne gravid i augusti s fick han sparken av TV4. r inte detta en serie i sig?

r det inte s att hon tvingat p honom detta och att han inte tyckt det va en bra id att behlla fostret frn allra frsta brjan men hon tog det beslutet sjlv och har tvingat p honom att bli pappa.
Vldigt sjlviskt gjort av henne!
Sen knns det som att du bara r hr och skriver om JUST detta om Valentin och barn. S antingen r du den personen och bara vill skapa drama eller ngon frn produktionen eller deltagare som va med nu under 2024 hst inspelningen. Vldigt sammantrffande att ditt anvndarnamn r en liten p Kreta och att inspelningen skedde p Kreta.

Lt dom alla va och respektera i s fall barnet som varit ett misstag frn brjan och kommer fdas in till denna vrlden snart.
Citera
2025-02-13, 20:52
Medlem
camos avatar
Kollat hela ssongen och har inte sett Bachelor ngon tidigare ssong och kollar i vrigt inga dokuspor eller dejtingprogram alls, s har inte mycket att jmfra med. Fastnade nd i programmet och var vrt att se.

Mnga hackar p killarna att de inte r tillrckligt "hgrankade" fr att vara med. Jag tnker lite omvnt att om de vore helt otroligt framgngsrika och attraktiva skulle de inte ens behvt vara med i ett program fr att hitta krleken.

Blir mer rimligt och verklighetskopplat att ta tv grabbar som inte r helt felfria. Stephane upplevs som stel ja och han erknner sjlv att han r dlig p att prata knslor. Ngot jag sjlv kan identifiera mig med och jag brjade gilla honom mer under ssongen.
Rasmus har jag svrt att identifiera mig med d han r smbarnspappa och mest pratade om familj och "mys".

De tjejerna jag tycker stack ut fr mig:

Emma Wass - absolut mest attraktiv och otroligt feminin tjej. Fick dock inte lra knna henne riktigt i programmet.

Emely Ek - knns genuin och var fint att se henne ppna sig kring hennes rdsla att visa sig srbar och varfr hon valt yrket som sjukskterska.

Emelin - gillade hennes kaxigt retsamma stil ven om hon blev lite fr mycket stundtals.

Personligen hade jag velat se Stephane fortstta mer med Emely Ek. Tycker inte han riktigt gav henne chansen mot slutet med deras "kaffe-dejt" istllet fr ngot som hade underlttat romantik lite mer ssom middag/kvllsmys istllet. De hade en "lagom" kaxig vibe jmfrt med Emelin dr det blev fr mycket. Frstr att han fastnade fr Amanda eftersom hon r vldigt duktig p att vara charmig och gullig.

Rasmus borde satsat p ngon av de lite mer mogna tjejerna som han kom nrmare istllet fr de yngre ltt flamsiga brudarna som man frstod det inte skulle hlla i lngden med.
Senast redigerad av camo 2025-02-13 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in