Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Lyckades få över pengarna nu till Revoult då jag sålde krypton och körde på pengaröverföring istället så blåst är jag inte
Pengarna har landat på Revoult och nu begärde jag uttag till min bank, har fört över pengar innan från Revoult till min bank så ska inte vara några problem.
Fan vad enkelt ni tror att man blir blåst direkt :’)
Varför ska du föra över från Revolut till ”din bank” som behandlar dig som en omyndig?
Revoluts kort fungerar lika bra som något annat i Sverige och ska du betala räkningar går det lika bra från Revolut som från ”din bank”.
Jag har konto både i svensk bank och hos Revolut och hade jag inte av vissa anledningar behövt ett svenskt registrerat konto hade kört allt hos Revolut istället. En gång har Revolut krånglat och det var när de nekade vad de kallade en ”suspekt” betalning och spärrade mitt kort. Då fick jag gå in i appen, låsa upp kortet och konfirmera betalningen. Annars har de aldrig krånglat. Om samma sak hänt med mitt svenska kort hade jag behövt besöka banken fysiskt och kanske behövt ett nytt kort. Som jag ser det är Revolut bättre på alla sätt.