Igår, 17:30
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Det var snyggt! Hoppas nu det släpper för honom!
Kan ju gissa hur kritikerna är på där i Vancover och jämför med Miller. Så jävla lätt att sitta där och kritisera bakom datorn.

Nä han skulle köra ett Stenmark svar. Stenmark sa till Tommy Engstrand på en fråga.

" Hä löns int förklara för en som int begrip"

James! 6 av 7 senaste vunna.
Tyvärr tyvärr känns det för långt upp för slutspel. Men blir ändå glad när vi kan hålla en vinnande trend instället för strömatcher.
Visst finns väl embryot till en möjlighet om man skulle gå på en furiös vinststreak som Nashville förra året (var det va?) men ser inte riktigt det hända. Hade funnits en möjlighet med det europeiska 3-poängssystemet som jag tycker är bättre. Hade gjort att det kunde svänga mer i tabellerna och att en vinst under ordinarie tid premieras mer än ÖT-dito.

För första gången på länge tycker jag inte vi skall vara säljare vid deadline. Möjligtvis Gibson som spottar upp sitt värde markant, hade litat på Dostal framgent.
Men vill se oss hålla i de unga grabbarna och inte sticka hål på vad vi försöker bygga.
Vi kanske inte blir några storköpare vid deadline men vill ändå att kärnan hålls intakt för att handla efter säsongen och bjuda ligan på en rejäl överraskning nästa säsong.
LaCombe som antagligen var tänkt som ett tradebait vore idiotiskt att skicka iväg nu, då ska utbytet vara rejält. Hans kontrakt ser ut som ett riktigt fynd för tillfället och sträcker sig en säsong till.

Drar våra tankebanor åt samma håll?
Senast redigerad av Kedox Igår kl. 17:32.
Citera
Igår, 17:46
Medlem
james bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
James! 6 av 7 senaste vunna.
Tyvärr tyvärr känns det för långt upp för slutspel. Men blir ändå glad när vi kan hålla en vinnande trend instället för strömatcher.
Visst finns väl embryot till en möjlighet om man skulle gå på en furiös vinststreak som Nashville förra året (var det va?) men ser inte riktigt det hända. Hade funnits en möjlighet med det europeiska 3-poängssystemet som jag tycker är bättre. Hade gjort att det kunde svänga mer i tabellerna och att en vinst under ordinarie tid premieras mer än ÖT-dito.

För första gången på länge tycker jag inte vi skall vara säljare vid deadline. Möjligtvis Gibson som spottar upp sitt värde markant, hade litat på Dostal framgent.
Men vill se oss hålla i de unga grabbarna och inte sticka hål på vad vi försöker bygga.
Vi kanske inte blir några storköpare vid deadline men vill ändå att kärnan hålls intakt för att handla efter säsongen och bjuda ligan på en rejäl överraskning nästa säsong.
LaCombe som antagligen var tänkt som ett tradebait vore idiotiskt att skicka iväg nu, då ska utbytet vara rejält. Hans kontrakt ser ut som ett riktigt fynd för tillfället och sträcker sig en säsong till.

Drar våra tankebanor åt samma håll?

Jadu, imorse efter matchen var jag så nöjd att jag tittade på tabellen och föll åter i slutspelsdrömmar, men sen när man vaknar till och ser hur många poäng upp det är och vilka lag vi skulle peta ner. Så nej, inte i år! Men är så nöjd att spelet sitter och de flesta tycks hitta sina roller på ett bra sätt.
Så känner som du.

Behåll stommen och komplettera den med ett par tunga namn som ser att Ducks är en contender om säg 2-3 år.
Viktigt att fortsätta vinna just för att locka duktiga spelare till oss.

Det enda är att dessa rykten om Z fortsätter att florera. Nu är det NY det snackas om. Men dessa massmediala spelare får mkt uppmärksamhet och det säljer att skriva om dem, så utgår från att det är enbart rykten. Han visade sin teknik imorse i straffläggningen. Och har stadigt utvecklat sig denna säsong. Pengarna behöver vi inte så jag hoppas vi behåller honom.
Vi är helt överens denna gång!
Citera
Igår, 20:44
Medlem
drinksareonmes avatar
Hade varit fränt om de kört en omgång med spelarna som inte får vara med i Four nations. Kanske ´låtit några Ahl spelare få chansen.
Citera
Idag, 03:56
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
https://www.nhl.com/video/tor-van-hr...-6368531808112

Skönt för Elias Pettersson att lägga en fin macka efter allt som skett.

Yes stiligt. Den blicken och känslan är det inget fel på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in