Det här inlägget verkar ha pågått i ett tag.
Hej
Ditt problem är vanligare än du tror. Det är många män där ute som är frustrerade med livet och inte kan hitta en bra tjej som de kan dela livet med.
Det är inget fel på dig, och att du kom hit för att leta efter svar visar att du är modig och att du gör nåt åt dina mål.
Problemet du upplever är att det är ingen som lär oss om förhållanden, eller om hur tjejer 'fungerar', eller vad man ska göra, så man går runt och testar olika saker tills man nån dag hittar ett sätt att nå sina mål, att få sitt förhållande. Så jag uppskattar att du gör ett bra jobb att fortsätta försöka lära dig hur det här förhållande världen fungerar.
Det här är mitt åsikte om det:
Du kan läsa böcker om att ragga in tjejer, eller få en coach, där du lär dig tekniker att skaffa tjejer som du kanske tror nu du aldrig kunnat få förut, och de tekniker fungerar. Däremot så kommer du aldrig kunna behålla en tjej långsiktigt med de teknikerna, eller så kan du behålla henne men du kommer bli olycklig för att du måste försöka vara en person med henne som du inte är.
Det du vill ha, gissar jag, är att ha en fantastisk tjej och kunna vara dig själv samtidigt.
För det är det inte raggnings tekniker du måste lära dig.
Du måste jobba på att bli en attraktiv man. Och jag menar inte utseende mässigt eller ekonomisk mässigt, trots att det också hjälper lite grand. Jag menar personlighetsmässigt.
Bli en person där tjejer vill vara i närhetet av. Utveckla din kommunikation, din själv-känsla, din fysik, starta nya vanor som gör dig rik och attraktiv inuti. Jobba på att bli en bättre person, och låt den personen attrahera bra tjejer, bra kompisar, pengar, succée, lyckan, allt du vill ha.
Jobba hårdade på dig själv än du gör på ditt jobb. Läs böcker eller kolla på videor om sjlälv utveckling på de områden du vill bli bättre på.
Tjejer är inte så yttliga som man ibland tror, angående pengar eller status, trots att det också hjälper, och här är anledning till det:
Tjejer vill känna sig trygga och emotionellt kopplade till en man, och vill att den mannen gör de lyckliga. Bara det.
Vårt jobb som män är att få de att känna sig trygga, med tillit, de vill bli förstådda, och de vill att vi gör de lyckliga, samtidigt som vi accepterar och står vid dem när de har en emotionell utbrott.
Bara det. Enkelt, men svårt. Du måste bli en sån man som kan behålla en kvinna lycklig och trygg vid sin sida.
Så mitt råd, om det känns rätt för dig, är att du jobbar på dig själv och blir bästa mannen du vill och kan bli. Den mannen kommer då få tjejer i kön efter honom.
Bästa