Kul att träningen är ditt liv. Men skulle säga att 2 års träning inte är en optimal tid för att börja kura. Du har gains och hämta naturligt. Vänta till 20 helst 22 om du nu ska börja.
Räknar du dina kcal varje dag? Bara en sån sak är något du ska ha gjort länge innan du påbörjar en kur (enligt mig).
Bara att sova 8h per dag, räkna dina kalorier och optimera träningen kommer ge dig mycket resultat.
Att kura är ingen magi, alla reagerar olika men på min första kur körde jag 500mg testo per vecka i 5 månader och mina förväntningar var på topp, men efter 5 månader insåg jag att det är ingen sprint, det är ett maraton. Bygga muskler tar tid.
Men respekterar att du vill kliva på meeeeen hade väntat 2-3 år innan. Om du fortfarande tränar, räknar vad du äter och sover bra då är det bara att köra!
Skulle du ändå vilja hoppa på så skulle jag rekommendera att lära dig allt först. Vad man gör vid biverkningar, hur man kliver av, vad det faktiskt kostar. Testo är inte det dyra utan det dyra är allt runtomkring typ AI, blodprov osv.
Har själv tränat 7år (skulle inte påstå att mer än 3-4 år är seriösare). Jag hade fortfarande gains och hämta naturligt men var naiv och trodde att ett stick i veckan skulle göra mig till ett monster, falskt.
Allt gott!