• 2
  • 3
2024-09-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okammad
Tack för ett bra tips!

Kan man få fråga vad du skrev?
Jag har efter typ fem olika svar bara fått som besked att de inte kan göra något.
Och att jag ska vänta på att deras grupp som utreder hackade konton ska göra någon bedömning..

Jag skrev på engelska att jag försökte logga in på mitt konto men fick meddelande att FB stängt kontot. Skrev också att jag inte hade en aning om vad som hänt eller vad det konstiga kontot var för något, och att det inte var mitt.
Citera
2024-10-09, 22:12
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaberg6309
Jag skrev på engelska att jag försökte logga in på mitt konto men fick meddelande att FB stängt kontot. Skrev också att jag inte hade en aning om vad som hänt eller vad det konstiga kontot var för något, och att det inte var mitt.
Det är väl enklast att skita i Fejan.
Vill de inte ha några "kunder" så varför lägga tid på dem?
Fortsätter de på den här vägen så sorterar de bort sig själv.
Citera
2024-10-11, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okammad
Tack för ett bra tips!

Kan man få fråga vad du skrev?
Jag har efter typ fem olika svar bara fått som besked att de inte kan göra något.
Och att jag ska vänta på att deras grupp som utreder hackade konton ska göra någon bedömning..

Hur gick det, fick du tillbaka ditt konto?

Mitt försvann förra veckan, därför är jag lite nyfiken på hur det gick för dig. Om det är värt dom där 200kr för att bli metakund.
Citera
2024-10-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ture42
Hur gick det, fick du tillbaka ditt konto?

Mitt försvann förra veckan, därför är jag lite nyfiken på hur det gick för dig. Om det är värt dom där 200kr för att bli metakund.

Det tog någon vecka och ett antal mail fram och tillbaka där jag var tvungen att bl.a registrera en ny mailadress som de sedan kopplade kontot till. Och till slut fick jag ett mail med en återställningslänk.

Stort tack till Aaberg6309!!!
Citera
2025-02-03, 12:04
Medlem
orco2s avatar
jag fick mitt fb avstängt pga hackat instagramkonto mitt fbkonto va sedan 2009 o massa kort man bara har sparade där, va typ 3 månader sedan jag blev avstängd o planerar att låta det förbli så.

finns annat roligt ist
Citera
2025-02-05, 05:43
Medlem
Jag tröttnade på FB och deras tankepolis som rent ut sagt smådjävlades med mig. Jag valde att radera mitt konto och det har gått en månad nu så då hoppas jag skiten är borta. Kan de inte acceptera yttrandefrihet så är det dags att spola dem tyckte jag. Jag kan se upp ju men slipper helst dividera med idioter: jag kallade någon ”torrboll” och en tonåring spärrade mig. Man kan visa bilder på halvnakna hinks, men syns en liten hudbit på ett fotografi då djävlar går de i taket. Sila vatten genom ett nät, men svälja kameler. Hycklare. Det har gått en månad och jag är inte lägre hooked på FB. Vi är sociala varelser så det är lätt att bli beroende.
Senast redigerad av IcyWener 2025-02-05 kl. 05:45.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in