Citat:
Haha, nej ni hade inte 52mnol+ som tonåringar på 90-talet. Visst att du har rätt i att det är en taskig trend gällande testosteron-nivåer, men behöver inte överdriva.
Man kan nog ligga på dom nivåerna livet ut utan att dö en förtidig död ja, ligger själv på 42mnol på 175/mg vecka på min through (alltså precis innan stick, dvs lägsta det kommer) så lätt 50mnol+ direkt efter stick.
Rekommenderar också att sticka varannan dag.
Dorian Yates och company är så otroligt kryptiska och vill aldrig riktigt säga vilka doser dom verkligen låg på, tror inte han ljuger om tren dosen dock, men han låg ju garanterat på ~3gram prepp i perioder vilket han verkar vilja framstå som han aldrig gjorde.
Man kan nog ligga på dom nivåerna livet ut utan att dö en förtidig död ja, ligger själv på 42mnol på 175/mg vecka på min through (alltså precis innan stick, dvs lägsta det kommer) så lätt 50mnol+ direkt efter stick.
Rekommenderar också att sticka varannan dag.
Dorian Yates och company är så otroligt kryptiska och vill aldrig riktigt säga vilka doser dom verkligen låg på, tror inte han ljuger om tren dosen dock, men han låg ju garanterat på ~3gram prepp i perioder vilket han verkar vilja framstå som han aldrig gjorde.
Det är ingen omöjlighet att en ung man i sina (bästa) värsta pubertetsåren kan ha 52 Nanomoles Per Liter (nmol/L). Seth Spartan - TRT KING på youtube. Jobbar på Hormone Replacement Clinic - PrometheuzHRT. Han har sett många blodprov från unga män. Och högsta nivåerna av testosteron han sett från 100% naturliga ligger kring 1500 ng/dL. Dvs 52 nmol/L.
Jag skrev 52nmol/L för det är resultatet man oftast får på Werlabs om man nu injicerar. Det är normalt den högsta nivån dom kan mäta.
Jag tror på Dorian Yates när han snackar doser. Finns en intervju på yotube. Där Tom Platz intervjuar dom främsta proffsbodybuilderna. Bland annat Ronnie Coleman. Och doserna på den tiden var 1.5gram AAS per vecka. Då allt kombinerat. Dorian Yates var den som fick dom andra höja AAS doserna. Folk kanske inte minns att Mr Olympia innan Dorian Yates var Lee Haney. Och då var AAS doserna på samma nivå som en... en vanlig liten kurande grabb som väger 70kg. Helt andra tider. 90-talet hade till och med proffsen problem med och hitta AAS. Fanns inte så mycket. Mycket fejk också.
Seth Spartan - TRT KING på youtube https://www.youtube.com/shorts/7343r30w5-4
Tycker killen är så rolig. Han har kurat HÅRT. Nu tar han bara 250mg testosteron. Inget annat. Han spolade nyligen ner anavar i sin toalett. Vilket han fick mycket skit för.
Hans sätt och träna. Gå till gymmet. Kör två set bänkpress. Så tungt han kan. Efter det går han hem... Eller han kör alltid tyngre än han kan. Behöver hjälp. Så tungt kör han. Det är failure det.
https://www.youtube.com/shorts/7343r30w5-4
Senast redigerad av PingPongZong 2024-10-08 kl. 13:42.
Senast redigerad av PingPongZong 2024-10-08 kl. 13:42.