Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-10-22, 07:27
Medlem
Iwasbanned2s avatar
r spelet bra kommer ingen bry sig om det r en brud eller inte. Personligen r jag mest orolig fr att det kommer bli en Ghost of tsushima klon. Som Horizon zero dawn, dr det var exakt samma spel men med lite nya funktioner.

Ghost of tsushima kndes vldigt repetitivt utan ngra strre utmaningar. Naket och avskalat. Ett 6/10 spel som bst s jag kommer definitivt avvakta innan jag kper det hr. Men sedan beror det ju helt p priset ocks.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-10-22 kl. 07:38.
Citera
2024-10-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
r spelet bra kommer ingen bry sig om det r en brud eller inte. Personligen r jag mest orolig fr att det kommer bli en Ghost of tsushima klon. Som Horizon zero dawn, dr det var exakt samma spel men med lite nya funktioner.

Ghost of tsushima kndes vldigt repetitivt utan ngra strre utmaningar. Naket och avskalat. Ett 6/10 spel som bst s jag kommer definitivt avvakta innan jag kper det hr. Men sedan beror det ju helt p priset ocks.

Det r inte mnga som bryr sig om att det r en kvinnlig karaktr, problemet r att rstskdespelerskan r en manshatande feminist som ocks hatar vita mn!
Sen mste man ha sovit under en sten om man har missat att vita manliga karaktrer byts ut mot kvinnliga eller mrkhyade karaktrer eller att man gr kvinnan ful med sm brst och platt rv!

Jag hopas att dom gr ett bra spel med bra gameplay och story och att huvudkaraktren inte r en uppkftig Mary Sue!
Min nskan vore ett mix mellan Ghost of tsushima och Red Dead Redemption 2!
Citera
2024-10-24, 22:51
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det r inte mnga som bryr sig om att det r en kvinnlig karaktr, problemet r att rstskdespelerskan r en manshatande feminist som ocks hatar vita mn!
Sen mste man ha sovit under en sten om man har missat att vita manliga karaktrer byts ut mot kvinnliga eller mrkhyade karaktrer eller att man gr kvinnan ful med sm brst och platt rv!

Jag hopas att dom gr ett bra spel med bra gameplay och story och att huvudkaraktren inte r en uppkftig Mary Sue!
Min nskan vore ett mix mellan Ghost of tsushima och Red Dead Redemption 2!

"problemet r att rstskdespelerskan r en manshatande feminist" Nej just fan Sucker Punch r ju en Amerikansk studio! Vet inte varfr jag inbillade mig att det var ett japanskt. Ja men d kommer det ju bli som Assassin's Creed Shadows. Typ 45 frbestllningar. Det r troligtvis drfr det inte var ngot gameplay i trailern.

Efter Elden Ring tycker jag alla openworld spel r rena skmtet. RDR2 r vl undantaget men Rockstar har aldrig gjort ett dligt spel dom heller. Det var ngon triologi dr men det var en annan studio som gjorde det t dom.

Aja men d kan man ju skita i det hr spelet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in