Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 13:40
  #13
Medlem
Europes avatar
Enligt TS pappa hade jag varit en sjuhelvetes karl, med tanke på hur ofta min skit inte vill åka ned.

Men saker kunde vara värre. TS, bildgoogla ”dutch toilet”. Nederländerna har en helt egen design.
Citera
Igår, 14:05
  #14
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Enligt TS pappa hade jag varit en sjuhelvetes karl, med tanke på hur ofta min skit inte vill åka ned.

Men saker kunde vara värre. TS, bildgoogla ”dutch toilet”. Nederländerna har en helt egen design.
Jag googlade.. och ja, den fungerar verkligen på ett annorlunda vis. Inte helt fräscht kanske vid magsjuka men man vänjer väl sig får man tro.

Den här videon visar skillnaderna mellan en amerikansk, en europeisk och en nederländsk/tysk toalett på ett enkelt vis. https://www.youtube.com/watch?v=VKre9_wM3Mo

Den amerikanska, med så mycket vatten i, måste väl ändå skvätta upp ganska mycket vatten?
Citera
Igår, 14:23
  #15
Medlem
Det är för att inte FB dasen ska nudda vatten när du sitter ned.
Citera
Igår, 15:48
  #16
Medlem
Köp en större toalett bara, nästan alla toaletter idag är snålspolade..
Citera
Igår, 15:55
  #17
Medlem
bomhulls avatar
Personligen så ogillar jag när det är orimligt mycket vatten i stolen . Vem vill att det ska skvätta bajsvatten/kissvatten😹 I usa hade dom mycket vatten i stolen (antar att det har att göra med större intag av mat hos befolkningen) dvs mer avföring.
Citera
Igår, 16:06
  #18
Medlem
J.H.s avatar
Värst med nya stolar är ju inte nödvändigtvis mängden vatten i kröken utan mängden vatten vid spolning. Man vill ju få iväg skiten och hålla rören öppna.

Ett annat problem är för grunda toaletter upptill, det är aldrig roligt när dasen glider mot porslinet.
Citera
Igår, 16:14
  #19
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttansNedrans
En riktig FB-man mellanspolar!
Var glad att toastolen inte är tysk - då hade du suttit mitt i skiten!

Helvete vad vidriga dessa tyska stolar är. Korven landar max 8 cm under arslet och ligger där och ångar. Skiter man rejält är det oundvikligt att det når upp och kladdar emot. Inte kan man mellanspola säkert heller då allt far framåt med en rejäl dusch. Tyskar är så jävla perversa alltså.
Citera
Igår, 16:45
  #20
Medlem
Jag skiter alltid, spökbajs, för skitkorven glider runt vattenlåset och försvinner.
Citera
Igår, 20:22
  #21
Medlem
8xxSeriess avatar
Gillar inte usa toaletten. För det första plaskar det upp vatten på hela röven. Sen i en del blev det som en virvel när man spolade, vilket resulterade i att grova skitar "ritade" streck runtom hela skålen. Om det var en singel-korv kunde den ställa sig ibland rakt upp mitt i virveln och liksom svävade där tills vattnet var slut och den på något sätt slank ner i böjen. Ja fy fan vad jag har garvat när det skulle spolas. Verkade gå åt mycket vatten med.

Sen de tyska med en hylla på (det finns "normala" i tyskland också) men just de med fyllan på som korvarna landar direkt på, utan något vatten... alltså vad fan tänkte de med? Det fullkomligt stinker skit och sen är det nedslagsmärken av skit efter man spolat + bromsspår som uppstår när bajsen smetas längs med porslinet med vattenströmmen.

Och till TS som skiter fullt, över vattennivån.. skiter du 1 gång i veckan eller? Det har hänt mig en gång, när jag hade magsjuka och fullständigt tömde allt som fanns i tarmarna.
Citera
Igår, 22:08
  #22
Medlem
Nya stolar, i alla fall de som installeras på arbetsplatser, verkar vara gjorda för nätta små fröknar. Man får knappt plats på dem och det blir nästan stopp jämt så man får hålla på och peta med borsten. Inte så trevligt. Typexempel på sådant som utvecklas åt fel håll.
Citera
Igår, 22:46
  #23
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Imponerande, TS. Vad gäller odören så uppstår den värsta genom de gaser som lämnar ditt anus. Du skulle alltså behöva sänka arslet under vattnet för att binda dessa men då lider du ju istället av problemet att bajsvattnet plaskar mot dina skinkor (som dessutom är rejält håriga om du är riktig man).
Citera
Igår, 23:27
  #24
Medlem
Krnunas avatar
Torka ett tork spola torka resterande eller torka och sätt på golvet lite snyggt och spola en gång till

Drick mer vatten.

Drick mindre vatten och gör dem till bajs kol diamanter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in