Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
Igår, 21:36
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Är det inte samma skit som bigdrippa? Eller han kanske bara har släktingar i skåneland? Annars leker han ju influenser och delar ut aktietips och lever glassigt.

Vad menar du?
Citera
Igår, 22:36
  #38
Medlem
felpost
__________________
Senast redigerad av DrL0c Igår kl. 22:38.
Citera
Igår, 22:36
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Det har varit uppe har jag för mig att folk lurats att investera i olika pyramidliknande bluffgrejer.
Att folk har köpt utbildningar, råd, etc..eller blandar jag ihop personer?
Men Att han bodde i Dubai i lyx lägenhet och det var tack vare de han lurade som kunde garantera hans liv i lyx.
Tror de är samma person.
Men förr eller senare kommer folk att få betala brutalt för det de gjort andra, för en dag blåser de någon som inte bryr sig eller inte har något att förlora.


Låter som om du blandar ihop personer.

Personen i fråga har en youtube kanal och tjänar pengar på kickbacks från cryptoplattformar.
Citera
Igår, 23:08
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Känner igen storyn. Lite samma lika.
Vet en svensk kille som flyttade utomlands och gjorde sig grymt med pengar på fastigheter i det landet. Han skrev en bok om detta.

Han sprang i ekorrhjulet av pengar och fick problem med maffian i det landet. Det blev utpressningar och jobbigt för honom.
Idag är han död efter att ha blivit påkörd i ett semesterparadis av just maffian.

Att flasha med sina tillgångar och omge sig med vissa människor blir aldrig bra.
Vem?
Citera
Igår, 23:22
  #41
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camorraro
Låter som om du blandar ihop personer.

Personen i fråga har en youtube kanal och tjänar pengar på kickbacks från cryptoplattformar.

aha..det är möjligt kommer ej ihåg namnet men tror jag såg det hos Anjo- youtube om någon som flyttat dit och bluffade folk.
Citera
Idag, 01:49
  #42
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
aha..det är möjligt kommer ej ihåg namnet men tror jag såg det hos Anjo- youtube om någon som flyttat dit och bluffade folk.

Kan det vara ”Analys-Hasse”? Han ska vara en känd scammer som flyttar till Dubai. Finns säkerligen ett par stycken svenska scammers med liknande upplägg som bor där numera.
Citera
Idag, 02:21
  #43
Medlem
Computerzs avatar
Är man dum nog att ta investeringstips från en youtuber får man skylla sig själv. Kom igen, den här grabben springer runt i Gucci-butiker och handlar skit dagarna i ändå. Pratar ihjäl sig om "visualisering" och hur man måste skapa en mental bild om vart man vill vara i framtiden. Knappast en trovärdig eller seriös person.
Citera
Idag, 02:48
  #44
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Kan det vara ”Analys-Hasse”? Han ska vara en känd scammer som flyttar till Dubai. Finns säkerligen ett par stycken svenska scammers med liknande upplägg som bor där numera.

ja troligt, jag fick dem ihopblandade
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in