Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-02, 17:25
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Har alltid undrat varför det går märkliga och skumma typer på gym?
Har ex. sätt personer som vrider och vänder sig för att se vem är det som går bakom de när de ska stänga deras skåp.
Eller vid duschen så vrider och vänder sig för att se vem som kommer för att duscha.
En sista exempel är att när en annan ska träna på en träningsmaskin om träningsmaskinen är nära varandra så sitter någon annan märklig typ(ofta en medelåldersman/nysvensk/gammal man) på en annan maskin och glor mot den personen.
Finns massa andra exempel etc.
MEN:
Varför så många skumma och märkliga typer på gym? finns det någon logisk förklarning?
Vad säger ni?

Du verkar ha fastnat i det här med "märkliga och skumma typer"
Kan det vara så att den som är "märkliga och skum" är du själv?
Citera
2024-10-03, 09:49
Medlem
Blaskas avatar
Du verkar lida av paranoia. Det är du som är skum och stirrar.
Citera
2024-10-05, 08:46
Medlem
På gymmet så kanske du märker dem tydligare? Att vända sig om i mataffären kan misstas för att kolla varor på hyllan bakom.
Citera
2024-10-06, 20:47
Avstängd
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Du verkar ha fastnat i det här med "märkliga och skumma typer"
Kan det vara så att den som är "märkliga och skum" är du själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Du verkar lida av paranoia. Det är du som är skum och stirrar.

jag själv brukar kolla i ögonvrån, spelar att jag inte ser men ser allt.!
Citera
2024-10-19, 20:50
Medlem
Är knappast varken märkligt eller underligt att man sneglar bakåt då man aldrig vet vem man har bakom sig och är beredd på att du ska tappa tvålen i den gemensamma duschen
Citera
2024-10-21, 17:16
Medlem
halaltarzans avatar
Själv så kan jag ju tycka att de som springer omkring och blåser upp sig och speglar sig och bygger muskler de inte behöver är tio ggr märkligare och skummare än de som beskrivs i TS.
Citera
2024-10-22, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Själv så kan jag ju tycka att de som springer omkring och blåser upp sig och speglar sig och bygger muskler de inte behöver är tio ggr märkligare och skummare än de som beskrivs i TS.

Eller så är det rent av svart sjuka?

Nä men förstår vad du menar men vissa gym är svårt att inte spegla sig på då det ibland sitter speglar på väldigt många ställen nära de träningsredskap som ska användas

Sedan är jag personligen på gymmet nästan dagligen då jag tävlar emot mig själv att orka mer och mer
sedan har jag tiden till att vara där likt ett andra hem då jag just nu är arbetslös
Citera
2024-10-27, 01:31
Medlem
Låter som du tränar på ett budgetgym.
Citera
2024-11-10, 16:53
Medlem
Har en märklig typ som tränar med vanliga kläder och jacka på sig på gymmet. En mena invandrare och han ständigt torkar sig med dessa våtservetter över huvudet som att han ändå inte behöver dusha när han kommer hem.
Citera
2024-11-10, 17:19
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Det är klart att de vänder sig om när de ska stänga någon annans skåp! De är väl rädda att det är skåpinnehavaren som kommer.

Eller menade du möjligen ”när de ska stänga sina skåp”?

Jag blir glad varje gång nån visar respekt för det svenska språket genom att peka på förflackningen i stort och smått. Att bli kallad språkpolis är en komplimang.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik89an
Är knappast varken märkligt eller underligt att man sneglar bakåt då man aldrig vet vem man har bakom sig och är beredd på att du ska tappa tvålen i den gemensamma duschen

Helt rimligt och jag ser ingen anledning att ifrågasätta detta.
Citera
2024-11-10, 17:25
Medlem
StorTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
TS ser "märkliga och skumma typer" på lite olika ställen.

(FB) Märkliga och skumma typer på universitet?

Speciellt när han tittar sig i spegeln!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in