• 1
  • 2
2024-10-01, 12:38
Medlem
Getkalles avatar
Njuter när sambon trumpetar fram en bacon äggis så det gurglar till där bak så man kan sniffa
Citera
2024-10-12, 17:31
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Så fort man gör nått som man inte är med på till 100% så är man tydligen en "beta", "simp" eller en "cuck" enligt "experterna"...

Ja, det är du.
Citera
2024-10-18, 21:34
Medlem
Helt.okomplicerads avatar
Män är mer omogna än kvinnor
Citera
2024-12-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsansv3jsan
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Exempelvis om de inte någonsin vill slicka fitta. De blir ihop med en tjej och oavsett vad så kommer de aldrig slicka fitta. De lämnar hellre än att kompromissa. De lämnar hellre än att ens böja på någon gräns. De lever hellre celibat än att ta något skit/böja någon gräns.

Vad är det för fel på de?

Jag skrev med en INCEL nyligen och han sa

”Ord som ”man måste kompromissa i relationer” eller ”vill man hitta någon så får man anpassa sig” eller ”det är helt normalt” är bara kodord för cucks och hunsade män som på något sätt vill lura sig själva att de inte är hunsade hundar eller cucks. De copear och lurar sig själva för att de är förslavade av fittan. Förstår du hur patetiskt detta är? Dessa är inte män, de förtjänar inte ens att leva. Jag har varit ihop med några tjejer och aldrig har jag någonsin valt att ta något skit eller värderat fitta över heder. Och då är jag en etnisk fransman. Ni har ingen ANING om hur hunsade fransmän och västerländska män är. De copear, copear och copear. Ljuger för sig själva och ljuger för varandra. Ju oftare de hör lögnen av sig själva och andra hur mer börjar de tro på det. Sen så frågar han ”frun” om det är okej att köpa saker. Fy helvete.”

Då svarar en person som anser sig vara precis detta med detta

”Du har helt rätt i vad du skriver. Allt som allt. Ibland kanske hon ”kompromissar” (för det är inte en riktig kompromiss) men 99.999 av 100 gånger så är det jag som får kompromissa. Som exempelvis att skicka fitta. Det måste jag göra samtidigt som hon aldrig suger min kuk. Jag vet hur jag är och kan se igenom andra män så enkelt. Och kukexemplet var bara ett exempel. Bara för att hon suger din kuk betyder det inte att du inte är hunsad. 99.9999% av alla män lever patetiska liv idag”

Och massvis med människor berättar att han har rätt.

Vad fan beror detta på?

Vad är det för fel på dessa individer?
Copear?

Kan du skriva på svenska eller behärskar du inte språket?
Citera
2024-12-29, 05:12
Medlem
Kapuffs avatar
"Osäkra, vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig."

Låter som att du beskrev 99% av alla fruntimmer på planeten.
Citera
2024-12-29, 09:37
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Jag ser det som en svaghet.

Att kunna ändra på sig och erkänna att man är fel ute är däremot en styrka
Citera
2024-12-29, 10:39
Medlem
Citat:
Vad fan beror detta på?

Pga sådana som du har kvinnor fått all makt i samhället.
Alla män har egentligen ett konservativt mindset, med det inte sagt att alla är höger, man kan lika gärna vara socialdemokrat av gamla skolan eller kommunist. Saken är iallafall den att män inte är progressiva, eftersom vi, till skillnad från kvinnor, har belönats med ett konsekvenstänk.
Men bara för att få f***a så har vissa män till fullo anpassat sig efter kvinnor och deras totala avsaknad av konsekvenstänk. Detta kommer innebära att svensken blir av med sitt land och historien har ju gång på gång visat att det brukar gå bra för folk som inte har ett eget land.

Vem är det fel på menar du?
Citera
2024-12-29, 17:42
Medlem
Den vetenskapliga förklaringen jag hört från psykolog Jordan Peterson är att detta är ett typiskt drag i de som har högt testosteron. Så "felet" är högt testosteron.
Citera
2025-01-16, 23:28
Medlem
Citat:
Japp ni vet dessa osäkra men som vägrar kompromissa, inte tar något skit eller böjer på några gränser. De som vägrar ändra sig.

Ja ni vet dessa. Vad är det för fel på de?

Exempelvis om de inte någonsin vill slicka fitta. De blir ihop med en tjej och oavsett vad så kommer de aldrig slicka fitta. De lämnar hellre än att kompromissa. De lämnar hellre än att ens böja på någon gräns. De lever hellre celibat än att ta något skit/böja någon gräns.

Vad är det för fel på de?

Jag skrev med en INCEL nyligen och han sa

”Ord som ”man måste kompromissa i relationer” eller ”vill man hitta någon så får man anpassa sig” eller ”det är helt normalt” är bara kodord för cucks och hunsade män som på något sätt vill lura sig själva att de inte är hunsade hundar eller cucks. De copear och lurar sig själva för att de är förslavade av fittan. Förstår du hur patetiskt detta är? Dessa är inte män, de förtjänar inte ens att leva. Jag har varit ihop med några tjejer och aldrig har jag någonsin valt att ta något skit eller värderat fitta över heder. Och då är jag en etnisk fransman. Ni har ingen ANING om hur hunsade fransmän och västerländska män är. De copear, copear och copear. Ljuger för sig själva och ljuger för varandra. Ju oftare de hör lögnen av sig själva och andra hur mer börjar de tro på det. Sen så frågar han ”frun” om det är okej att köpa saker. Fy helvete.”

Då svarar en person som anser sig vara precis detta med detta

”Du har helt rätt i vad du skriver. Allt som allt. Ibland kanske hon ”kompromissar” (för det är inte en riktig kompromiss) men 99.999 av 100 gånger så är det jag som får kompromissa. Som exempelvis att skicka fitta. Det måste jag göra samtidigt som hon aldrig suger min kuk. Jag vet hur jag är och kan se igenom andra män så enkelt. Och kukexemplet var bara ett exempel. Bara för att hon suger din kuk betyder det inte att du inte är hunsad. 99.9999% av alla män lever patetiska liv idag”

Och massvis med människor berättar att han har rätt.

Vad fan beror detta på?

Allt det där är de patetiska incel-männens försvar för att de blivit bortvalda och är obehövda och I många fall rent oönskade. Insikten att huruvida de lever eller dör är egalt för omvärlden är smärtsam, även för en tvångsrunkande autist. Då hittar de som en försvarsmekanism på regler att leva efter.
Citera
2025-01-18, 14:33
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celadonis
Allt det där är de patetiska incel-männens försvar för att de blivit bortvalda och är obehövda och I många fall rent oönskade. Insikten att huruvida de lever eller dör är egalt för omvärlden är smärtsam, även för en tvångsrunkande autist. Då hittar de som en försvarsmekanism på regler att leva efter.

Autister är annars just kompromisslösa. Det brukar vara "normala" män som är konformister. Titta på Gunnar Bengtsson, Lars Tingström, Alf Enerström, Peter Mangs, John Ausonius, Anders Breivik, Timothy McVeigh och Theodore Kaczynski. De vågade ge sig på staten med skjutvapen och bomber. Hur många av dem verkar inte autistiska? Thomas Crooks var troligen också autist. Kanske Luigi Mangione också.

De flesta autister är väldigt fredliga, men samtidigt är det så att om det är någon som verkligen vågar sätta allt på spel för rättvisans skull (den verkliga rättvisan, inte statens teater"rättvisa") så är det en autist.
Senast redigerad av Blocktober 2025-01-18 kl. 14:37.
Citera
2025-01-18, 16:37
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
De flesta autister är väldigt fredliga, men samtidigt är det så att om det är någon som verkligen vågar sätta allt på spel för rättvisans skull (den verkliga rättvisan, inte statens teater"rättvisa") så är det en autist.

Jag har en hypotes om att denna egenskap, "den laglösa rättvisans princip" är EN anledning till att evolutionen kommit fram till att det behövs autister. För att den är en återhållande faktor på allt för mycket av övergrepp ("institutionell ondska") i ett mänskligt samhälle. Även om de ofta har för andra obegripliga mål för sitt "extrajudiciella" våld, det är ett väldigt trubbigt "rättshjälpmedel". Exemplen du ger har mest bidragit med obegripligt våld mot obegripliga utvalda offer.

Att antalet autister ökat så mycket de senaste årtiondena är jag dock tveksam till beror på att samhället blivit mera auktoritärt. Vilket det i och för sig blivit.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2025-01-18 kl. 16:44.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in