2024-09-29, 18:28
Medlem
king_ozzelotts avatar
Tjenare,

Som mnet lyder undrar jag om det egentligen spelar ngon roll vad man byter till fr bank egentligen?

Alla banker verkar ju ta betalt fr sina "vardagspaket" eller vad dom kallar det.

Spelar det egentligen ngon roll vilken bank man har om man bara vill ha en bank fr att f in sin ln p?

Funderar mellan SEB eller Handelsbanken eller liknande. Nordea eller Swedbank knns inte s lockande..

Sg att SEB tar 50 sek fr sitt paket. Mastercard debit ingr.

Jag ska byta frn Marginalen. Riktigt trtt p dom. Lnga vntetider p kundservice och man kan inte stta in pengar i bankomaten och de har heller inte bankID som funktion.

Era tankar kring detta?

//Ozzelott
Citera
2024-09-29, 18:47
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king_ozzelott
Tjenare,

Som mnet lyder undrar jag om det egentligen spelar ngon roll vad man byter till fr bank egentligen?

Alla banker verkar ju ta betalt fr sina "vardagspaket" eller vad dom kallar det.

Spelar det egentligen ngon roll vilken bank man har om man bara vill ha en bank fr att f in sin ln p?

Funderar mellan SEB eller Handelsbanken eller liknande. Nordea eller Swedbank knns inte s lockande..

Sg att SEB tar 50 sek fr sitt paket. Mastercard debit ingr.

Jag ska byta frn Marginalen. Riktigt trtt p dom. Lnga vntetider p kundservice och man kan inte stta in pengar i bankomaten och de har heller inte bankID som funktion.

Era tankar kring detta?

//Ozzelott
Varken SEB eller Handelsbanken har support fr Google Pay, och Swedbank verkar vara lite knepiga enl. andra hr, s d terstr Nordea, som r mitt val.
Citera
2024-09-29, 21:54
Medlem
king_ozzelotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Varken SEB eller Handelsbanken har support fr Google Pay, och Swedbank verkar vara lite knepiga enl. andra hr, s d terstr Nordea, som r mitt val.

Tack fr svar.

Jag kr inte Google pay, men bra tips ndock.

Vad anser du mer r frdelen med Nordea?

Hur str sig SEB, Handelsbanken och Nordeas appar?

Tack,

//Ozzelott
Citera
2024-09-29, 22:08
Medlem
BackToHegels avatar
Skandiabanken r gratis frsta ret, efter det 20 kr/mnad fr kortet. Men jag skulle skippa kortet och ta ngot av de kreditkort man fr gratis. Dra inte p dig mer fasta kostnader n ndvndigt.
https://www.skandia.se/vardagstjanst...ardagspaketet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in