Citat:
Ursprungligen postat av
dwg
Tror drogerna/psykiska ohälsa gör att du inbillar dig.
Men är du en skummis så självklart reagerar omgivningen olika. Barn brukar härma av personer
Jag fattar att jag kanske verkar skum men det blir ju så när man är ensam och bara vill gå ut och få se folk och få frisk luft och röra på säg för att hålla igång hälsan jag antar att folk tycker jag är skum för att jag alltid är ensam?
Men vadå får inte människor som lever själva inte vissa säg ute utan att ha ett ärende? Det känns inte riktigt rättvist och den psykiska ohälsan blir ju bara värre om jag sitter hemma och inte rör på mig rör jag inte på mig då kan jag inte äta och då går det fort...
Jag försöker bara må bra fast jag är ensam jag fattar att folk har svårt att förstå det men det är så läger ser ut tänk er själv när ni ringer era ''barndomsvänner'' och dom har inte ens tid att prata med dig i 1-2 minuter.. det är samma med mina föräldrar då säger dom alltid jag '' jag orkar inte'' och lägger på i örat på dig det klart att det sätter sina spår i hjärnan att hela tiden bli avvissad och mobbad vart man en vänder säg.
Dom är ju inga vänner direkt.