• 3
  • 4
2024-10-13, 20:16
Medlem
Hor-Ullas avatar
Nu har jag bara sett första avsnittet, men där lyckades ju Robert (eller vad han nu hette) sälja huset för 25 miljoner euro.

Men kollar man på hemsidan så finns huset kvar, dessutom nedsatt med 250 000 euro.
Citera
2024-10-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solkusten75
Det kan man tycka fram tills man får veta att hon övergav sina äldsta barn i 10 år utan kontakt och startade ny familj. Hon är även från Luleå men försöker sig på någon stockholmska.

Bekant med henne sedan hon flyttade till Marbella. Finns nog ingen med sämre rykte. Hon drev bolag med en stackars tjej som hon blåste totalt, medans i serien ska hon låtsas att hon ”funderar” på att starta eget. Hon har drivit eget, rätt in i skogen.

Hon lever på andra, hon betalar inte hyra, kör en lånad bil och låtsas att den är hennes. Hon skulle sälja sin mamma om hon kunde.

Maken har lämnat henne. Blev för mycket skulder, koks och fest. Hon är aldrig med sina barn men leker årets morsa.

Hon ser ut som en riktig botoxhäxa.
Citera
2024-10-16, 13:47
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Om dom beter sig såhär i verkligheten så förstår jag inte hur företaget kan existera ens. Är det verkligen såhär man vill marknadsföra sig? Sämsta jag har sett. I Selling sunset så är det lite mer handling och dom visar mer av husen och inte lika mycket drama och där är ju dom mycket mer drivande.
Citera
2025-01-27, 18:18
Medlem
Southworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Nu har jag bara sett första avsnittet, men där lyckades ju Robert (eller vad han nu hette) sälja huset för 25 miljoner euro.

Men kollar man på hemsidan så finns huset kvar, dessutom nedsatt med 250 000 euro.

Robert Bazo är ju allmänt känd för att sitta och ragga på tonåringar på nätet. Så jävla äcklig människa! Hade han kommit i närheten av min dotter, hade jag lagt ut allting till Aftonbladet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in