2024-09-30, 22:13
Hej alla!
Kan man vara inloggad med tre Google konto samtidigt på Android-enhet? Jag har flera Google konto typ 3 stycken, blir det inte krångligt när man uppdaterar appar. Och saker på inställningar?
På iPad så kan man endast vara inloggade med ett konto i taget?
Citera
2024-09-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovesummer
Hej alla!
Kan man vara inloggad med tre Google konto samtidigt på Android-enhet? Jag har flera Google konto typ 3 stycken, blir det inte krångligt när man uppdaterar appar. Och saker på inställningar?

Det finns många sätt.. Många android nallar har flera profiler, både med olika konton och appar i samma nalle t.ex jobbkonto och privatkonto med olika spper etc.. Du kan också köra gbox, vmos, gspace mfl. Som gör en extra gapps virtuell makin i nallen etc.
Citera
2024-09-30, 23:06
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Hej alla!
Ja, man kan byta konto på Android. Åtminstone två konton går bra.
Citera
2024-10-01, 13:38
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ja, man kan byta konto på Android. Åtminstone två konton går bra.
Wow coolt. Då kan man växla mellan olika konto på Google kalender.
Citera
2024-10-01, 13:41
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Det finns många sätt.. Många android nallar har flera profiler, både med olika konton och appar i samma nalle t.ex jobbkonto och privatkonto med olika spper etc.. Du kan också köra gbox, vmos, gspace mfl. Som gör en extra gapps virtuell makin i nallen etc.
Okej, på iPad så kan man bara vara inloggad på ett konto i taget. Om jag laddar ner en app från ett Google konto påverkar det de andra Google appar.
Citera
2024-10-01, 23:46
Medlem
Citat:
Okej, på iPad så kan man bara vara inloggad på ett konto i taget. Om jag laddar ner en app från ett Google konto påverkar det de andra Google appar.

Apple säger kamelballe, och tråden handlar om Android...
Citera
2024-10-02, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Apple säger kamelballe, och tråden handlar om Android...
Okej 👍
Citera
2025-02-23, 10:42
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in