Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-11-04, 10:10
Medlem
Congelados avatar
Elvanse med en joppe mrk kladdig haschish med frsk tobak p morgonen r en skn kombo. Du fr saker gjort medans du r flummig i skallen. Lite paranoid om man rker fr mycket dock.
Citera
2024-11-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Man fr inte psykos av droger om man inte redan har en psykos latent. Sluta sprid massa frdommar som fakta.

Kan bara hlla med.

Jag skulle ocks sga att om du tycker att din ADHD medicin hjlper s tycker jag inte du ska riskera att bli av med medicinen. Tnk p dig sjlv frst.
Citera
2024-11-18, 11:32
Medlem
hg777ys avatar
I mitt perspektiv r det de bsta grejen. Du bda stimulerad (elvanse) och har snt hash effect dr du r lycklig och dansar pga du r stimulerad, kan TYP sga det r som att vara p ecstacy/ mdma med utan att vilja knulla. Jag dansade fr 5 timmar utan att stanna, svettas som fan men de var skit bra, de bara vara noggrann att inte fnga paranoi - kan hnda nr man har rkt fr mycket av hash d blir det vrre med stimulerande effect. Annars om du vet hur mycket du kan rka p d det hella nice.

(Mste ha lg tolorance klart. Annars r det svagare)
Senast redigerad av hg777y 2024-11-18 kl. 11:35.
Citera
2024-11-18, 11:49
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Elvanse med en joppe mrk kladdig haschish med frsk tobak p morgonen r en skn kombo. Du fr saker gjort medans du r flummig i skallen. Lite paranoid om man rker fr mycket dock.

Ja de svrt o sl. Brjar dagen med elvansen, stter p lite kaffe. Dricker kaffe o rker en fet och jvlar man fr saker gjort d! ^_^

Produktiv av elvansen och som ni vet blir allt roligare p rkat. Perfekta kombon. Spela stda o diska blir inte bara roligare dagen bara r borta helt pltsligt! Nr elvansen gr ur glider man ner p stan kper nn l o glassar i soffan fr att dcka.

Dr har man en perfekt dag som arbetsls!
Citera
2024-11-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ja de svrt o sl. Brjar dagen med elvansen, stter p lite kaffe. Dricker kaffe o rker en fet och jvlar man fr saker gjort d! ^_^

Produktiv av elvansen och som ni vet blir allt roligare p rkat. Perfekta kombon. Spela stda o diska blir inte bara roligare dagen bara r borta helt pltsligt! Nr elvansen gr ur glider man ner p stan kper nn l o glassar i soffan fr att dcka.

Dr har man en perfekt dag som arbetsls!

Lter bra. r det s varje dag fr dig?
Citera
2024-11-18, 19:27
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assteroid
Lter bra. r det s varje dag fr dig?

Det var ett tag. Ganska lnge innan de brjade med pissprov och skit.. Men livet flt p ganska bra d.

Nu str jag ej p ngon medicin pga av positiva prover men frvrigt om jag har medicin hller jag mig nu till helgerna, om ens det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in