2024-10-08, 21:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Har du attityd så kostar den över 10k och du måste ha den på sommaren också.
Nej pallar inte lägga 10 lök på en jacka, snarare mellan 1 och 3 ungefär.
Citera
2024-10-09, 11:14
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Har du tittat på Revoution race?
Citera
2024-10-17, 01:09
Medlem
Om du kan sträcka din budget lite skulle jag slå ett slag för en Ten C när de är på rea. Förra vintern kunde man med lite tur få tag på en för ca 4k
Rekpriset ligger på ca 11-12k
De är inte värda sitt rekpris tycker jag men för reapriset är den fantastiskt. Haft en massa dunjackor genom åren och denna är klart bäst
Citera
2024-10-17, 21:19
Avstängd
När jag kollar prissättning på jackor att få en vettig vinterjacka av kvalité för 1-3k är det ens möjligt? Ett märke värt att bära också? Jag höjer potten men jag måste hitta jackan för vintern och kravet är att den är svart.
Citera
2024-10-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
När jag kollar prissättning på jackor att få en vettig vinterjacka av kvalité för 1-3k är det ens möjligt? Ett märke värt att bära också? Jag höjer potten men jag måste hitta jackan för vintern och kravet är att den är svart.

https://www.miinto.se/p-overlevnads-...4-ad9e477f4584

Använd koden: Miinto25 så får du 25 %
Landar på 4473:-

Ten C är Alessandro Pungetti and Paul Harveys egna projekt efter att ha designat för CP Company och Stone Island. Imo betydligt mer nice än nämnda märken.
Ten C är den bästa dunjackan jag ägt (ägt rätt många &#128517
Citera
2024-10-18, 08:27
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
De här gick för 799kr förut och fanns i alla storlekar. Nu är det lite mer utplockat.

https://www.sportshopen.com/sv-se/ar...?attr1_id=5273
Citera
2024-10-21, 12:58
Medlem
Lacoztes avatar
Citat:
Det är på gränsen om du vill ha en riktigt bra vinterjacka som inte ser helt special ed ut. Kolla facebook grupper och typ blocket osv, det är inget fel att köpa en begagnad jacka om den nu är bra skick, bra märke och inom din budget. Se till att få äkthetsbevis eller en legit check så gott det går.

De är en stor majorietet av de som går runt med märkeskläder som faktiskt köper och tradear i dessa grupper för att det är rentav stört att lägga 16k på en jacka när den halveras i värde så fort du tar upp den ur påsen

Är det nån särskild stil du går för? Kan vara lättare att rekommendera något baserat på det
Citera
2024-10-22, 09:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cheerio
Beror på vart du bor och vilken funktion jackan ska ha.

Passa till allt? Fest, vardag osv?
Eller skidspår och snöbollskrig?

Det har ju ingen betydelse var man bor, alla somalier i Sverige har dunjacka
Citera
2024-11-07, 19:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lacozte
Det är på gränsen om du vill ha en riktigt bra vinterjacka som inte ser helt special ed ut. Kolla facebook grupper och typ blocket osv, det är inget fel att köpa en begagnad jacka om den nu är bra skick, bra märke och inom din budget. Se till att få äkthetsbevis eller en legit check så gott det går.

De är en stor majorietet av de som går runt med märkeskläder som faktiskt köper och tradear i dessa grupper för att det är rentav stört att lägga 16k på en jacka när den halveras i värde så fort du tar upp den ur påsen

Är det nån särskild stil du går för? Kan vara lättare att rekommendera något baserat på det
Nej vill ha en ny fräsch. Vill bara ha en nice jacka som är svart alla detaljer och tål vinterperioden. Har du tips på förslag vi mottar och tackar.
Citera
2024-11-07, 23:12
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Nej vill ha en ny fräsch. Vill bara ha en nice jacka som är svart alla detaljer och tål vinterperioden. Har du tips på förslag vi mottar och tackar.
https://www.revolutionrace.se/herr/j...men?Color=2001
Citera
2024-11-08, 00:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
https://www.revolutionrace.se/herr/j...men?Color=2001
Inte snygg. Dyr jämfört med andra jackor ute nu.
Citera
2024-11-08, 00:27
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Inte snygg. Dyr jämfört med andra jackor ute nu.
Ska du ha en tjejjacka? Här finns en billig:
https://www.ellos.se/studio-total/re...fer/7016648-01
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in