2024-10-04, 13:37
Medlem
P Youtube finns en dokumentrfilm om en hndelse i Brazilien 1996, d ett ufo kraschade och man tillfngatog tv utomjordingar. Flera vittnen intervjuas i filmen. Kan ni se ngra brister i filmen?

https://www.youtube.com/watch?v=0WlbfaMU-Qs
Citera
2024-10-04, 18:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat
P Youtube finns en dokumentrfilm om en hndelse i Brazilien 1996, d ett ufo kraschade och man tillfngatog tv utomjordingar. Flera vittnen intervjuas i filmen. Kan ni se ngra brister i filmen?

Mitt i en i Brasilien pgende ufo-hype runt Alien autopsy-filmen fr tre smtjejer syn p en vlknd mentalsjuk skitig kille som sitter och hukar, och blir rdda och springer hem till mamma och sger att de sett djvulen. Ngra dagar senare r det aliens p var mans tunga och helt pltsligt har halva stan sett ufon.

Vad ska man sga - typexempel p masshysteri?

Ja just det - det pgick en militrvning i omrdet ocks - det gjorde knappast saken bttre eftersom folk fick fr sig att militren kommit dit fr att skjuta utomjordingar, vilket frsts inte alls var fallet. Militren utredde fr vrigt hndelsen och kom fram till att det var en absolut nothingburger.
Citera
2024-10-07, 10:23
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat

Jag tycker att det r en bra film men sjlvklart blev det ett svall av rykten eftert och jag tror inte helt och fullt p alla vittnesuppgifterna. Ptagligt r nd:

- Flickornas beskrivning av varelsen
- Uppgifterna frn sjukhuset
- Brandmnnens uppgifter om infngandet med en strypsnara
Citera
2024-10-19, 22:10
Medlem
Kanske en av de mest trovrdiga historier som existerar. Mjligtvis ocks Ariel och Nimitz.
Senast redigerad av Rvrvrp 2024-10-19 kl. 22:12.
Citera
2024-10-24, 05:12
Medlem
gotets avatar
Hur beskrev tjejerna dessa varelser?
Citera
2024-11-02, 21:29
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Hur beskrev tjejerna dessa varelser?
Stora gon rda, inte blodrda. Kletig gr kropp.. Alla beskriver en kraftig odr starkare n ammoniak. Mamman till tjejerna berttade att stanken satt kvar i hennes nsa cirka 3 veckor efter.
Hon frskte tvtta i nsan med alkohol och tvl men det fungerade inte.

Militren som hade plockat in varelsen till sjukhuset dog 3 veckor efter hndelsen.
Han fick liksom en infektion som satte sig p hela hans kropp som bara blev vrre och vrre, ddsorsaken var oklar.

Man kan ju alltid spekulera i vad som r sant eller inte men det r en riktigt bra och sevrd dokumentr!

Jag r inte sjlv ngon UFO-nrd eller s men r intresserad av dom dr diskarna och kapsel-liknande tic-tacs som sgs flyga som mnga beskrivit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in