Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
Idag, 10:49
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazeCrace
varenda en, har gjort vad han gjort på en tom motorväg[/b]
Så lets not shout so loud here

Nej. alla har inte gjort så. Du ser din egen lilla omvärld för likvärdig med sanningen. Så är det inte.
Citera
Idag, 12:37
  #26
Moderator
Jultrollets avatar
Olyckor och katastrofer --> Youtubers, vloggare och andra videokreatörer
/Moderator
Citera
Idag, 12:40
  #27
Moderator
HelgeBuks avatar
"Bannad". Vad menas i det här fallet med det ordet? Bannlyst? Från vad i såna fall? Youtube?
Citera
Idag, 12:48
  #28
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Aldrig hört talas om honom. Såg tråden och googlade. En ung kille med babyface vars smak och frisyr påminner om engelska fotbollsspelare som får sitt första Premier League-kontrakt med Chelsea eller City. Femton miljoner subs på Youtube.

Världen ter sig alltmer obegriplig för varje år.

Det fejset och musiken han lyssnade på i bilen fick mig att vilja stoppa vassa föremål i såväl ögon som öron. Jag vill inte ens veta varför folk tittar på honom. I bästa fall kanske han är lite rolig? Jag väljer att tro det, för att inte bli alltför ledsen.

Han kan inte ha haft körkort speciellt länge så erfarenheten som krävs för att hantera den typen av bil saknades väl helt enkelt. Nu har han lärt sig.
Citera
Idag, 12:59
  #29
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
"Bannad". Vad menas i det här fallet med det ordet? Bannlyst? Från vad i såna fall? Youtube?
Står lite mer om händelsen här. Han bannades från Kick när olyckan blev viral.

Citat:
Internetpersonligheten Jack Doherty kraschade sin McLaren värd 200 000 dollar under en livestream i helgen efter att ha sett ut att titta på sin telefon medan han körde i regnet. Han streamade kraschen på Kick, där hans kanal stängdes av efter händelsen.

Doherty, 20, är en YouTuber med nästan 15 miljoner prenumeranter och är känd på nätet för sina kontroversiella skämtvideor [...]
https://www.nbcnews.com/pop-culture/...eam-rcna174183
Citera
Idag, 13:42
  #30
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskra
En snabb skumming av hans youtube-kanal säger mig att detta inte är första gången han kvaddat en 500-miljoners sportbil. Min slutsats blir därefter att han kvaddar bilarna med flit för att få "content".

Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Det fejset och musiken han lyssnade på i bilen fick mig att vilja stoppa vassa föremål i såväl ögon som öron. Jag vill inte ens veta varför folk tittar på honom. I bästa fall kanske han är lite rolig? Jag väljer att tro det, för att inte bli alltför ledsen.

Han kan inte ha haft körkort speciellt länge så erfarenheten som krävs för att hantera den typen av bil saknades väl helt enkelt. Nu har han lärt sig.

Nu har jag tittat på lite av JDs "content". Killen verkar genuint otrevlig. Springa runt och antasta människor med en två meters bodyguard känns så fegt.

Man tycker lite synd om kidsen nu för tiden om deras största idoler ser ut som JD. Samtidigt verkar yngre människor vara lite rädda för att utveckla hjärnkapaciteten allt för mycket nu för tiden verkar det som.

Som tur är tillhör jag boomergenerationen och kan hålla två tankar i huvudet samtidigt längre än 10 sekunder.
Citera
Idag, 14:27
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValkPadda
Han satt ju för fan och stirrade i mobilen flera sekunder i streck.

Bara för att du är en livsfarlig bilförare betyder det inte att alla är det.

Och det har alla bilförare gjort, särskilt på en så tom motorväg är det inget särskilt.

Hycklare som är skithårda mot andra som blir påkomna men gör samma sak själva och skiter i det sätter vi under klacken och krossar som spindlar.
Citera
Idag, 14:31
  #32
Medlem
ValkPaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazeCrace
Och det har alla bilförare gjort, särskilt på en så tom motorväg är det inget särskilt.

Hycklare som är skithårda mot andra som blir påkomna men gör samma sak själva och skiter i det sätter vi under klacken och krossar som spindlar.

Fan vilket folk det finns... Tittar man på mobilen 5 sekunder i 110km/h färdas man 150 meter!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in