2024-10-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Länken funkade inte så fixar det:

https://www.youtube.com/watch?v=WoIOUZhis1E

Super! Tack!
Citera
2024-10-12, 18:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Lägg ner, du har inte mer rätt för att du spammar tråden. Du har nu skrivit 66 inlägg i denna tråd, loser.
Man tycker faktiskt att det skulle räcka med 1 inlägg, men i just det här fallet verkar det gå dåligt just när det gäller att förklara att Hedarv inte var bjuden. Hur du kan undgå att förstå en sådan enkal sak överlåter jag åt professionella att utvädera, men Hedarv var inte bjuden. Det var däremot hans hustru, och hon tog med Hedarv som gäst.
Citera
2024-10-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofmats
Du menar mer som gängledaren som var på hans bröllop, och sen är han SJÄLV en del av de som den där lagen bör drabba?

Att vara ledare i en klubb för en specifik typ av fordon är väl inte att vara gängkriminell?
Citera
2024-10-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Man tycker faktiskt att det skulle räcka med 1 inlägg, men i just det här fallet verkar det gå dåligt just när det gäller att förklara att Hedarv inte var bjuden. Hur du kan undgå att förstå en sådan enkal sak överlåter jag åt proffessionella att utvädera, men Hedarv var inte bjuden. Det var däremot hans hustru, och hon tog med Hedarv som gäst.
Jag har redan tidigare gått med på din premiss att Hedarv inte var bjuden, för diskussionens skull, och då bjudit in till diskussion om vad man ska göra åt en missbrukande, mentalt svag partiledare som låter kreti och pleti bevista sitt bröllop, samt vilka säkerhetspolitiska konsekvenser det kan få.
Citera
2024-10-12, 18:41
Medlem
Han borde dömas enligt samma lagar han försökte framföra. Vore perfekt att utse honom som exempel. Gripa honom för koppling till mc gäng. Sedan fortsätter med med vänsterpartiet som samarbetar med PKK och terrorister samt dom som samarbetar med terroristerna gaza som jobbar hos maggan
Citera
2024-10-12, 18:42
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Det verkar som du har insett att du hade fel nu. Välkommen till verkligheten. Hedarv var inte inbjuden, han var på brölloppet som gäst till den person som var inbjuden. Släpp det här nu.

Fast han var också inbjuden till Jimmies lite mer intima glitterfester.

Appropå glitterfester så skriver Jonas Gardell rätt kul om det fenomenet
-" Jag har fanken varit fjolla i 60 år. Jag har aldrig varit på en enda jäkla glitterfest. Jag visste inte ens om att ordet existerade -"
”Jimmie Åkesson? Ja, det var la han som bruka ha glitterfester och bjuda in motorcykelgangsters?”

https://www.expressen.se/kultur/jona...n-ett-ansikte/

Och lite kul är det att Jimmie och hans polare träffas just på glitterfester som partiledaren bjuder in till med tanke på deras inställning till Pride och dragqueens

Men GlitterJimmie överlever detta. Ingen annan partiledare hade gjort det men inom SD är det inget problem att festa med gängkriminella med peruker och smink så länge hudfärgen är den rätta.
Citera
2024-10-12, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Lite märkligt då att Hedarv har personligen varit inbjuden både till ”glitterfest” och surströmmingsskiva hos JÅ? Ända sedan 2016. Det är ju möjligt att JÅ inte pratar med sina inbjudna gäster, men jag tror sanningen är att det är två personer här som har allt att vinna på att spela ned sin vänskap…
Som jag förstått det har han aldrig varit inbjuden utan alltid varit där som +1. Sedan ställer jag mig frågande till uppgifterna att han varit där som kvinnans respektive redan 2016, detta då Mattias Karlsson enligt egen uppgift blev dumpad 2018. Du kanske kan kolla dina uppgifter för kronologin verkar halta.
Citera
2024-10-12, 18:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Fast han var också inbjuden till Jimmies lite mer intima glitterfester.
Som jag fattat det har han aldrig varit inbjuden utan närvarat som +1 till en annan inbjuden. Dom "intima" glitterfesterna, vad består dom av egentligen? Enligt uppgift är det 150 personer som närvarar på dessa, det låter som någon form av avancerat swingers-party? Vad handlar "intimiteten" om? Eller är det bara ett fånigt försök att framställa saken som att Hedarv ingår i den innersta kretsen av nära vänner? Trots att han inte ens blir inbjuden? Släpp det här nu.
Citera
2024-10-12, 18:49
Medlem
En del SD-sympatisörer är riktiga sylttyggar som aldrig vågar stå för sina riktiga åsikter och sin riktiga agenda. Det är väl vara att erkänna att de är mjukisnazister och gärna associerar sig med likasinnade även om de är kriminella? Jag menar, vem försöker de lura?
Citera
2024-10-12, 18:50
Medlem
Citat:
Hur du kan undgå att förstå en sådan enkal sak överlåter jag åt professionella att utvädera, men Hedarv var inte bjuden. Det var däremot hans hustru, och hon tog med Hedarv som gäst.

Vad du inte verkar förstå, kanske ursäktad att du växt upp på landet utan socialt sammanhang, är att inbjudan till ett bröllop gäller INTE "dig och valfritt sällskap".

+1 är liksom inte, ta med dig vem du vill.
Senast redigerad av Hickoryyy 2024-10-12 kl. 19:03.
Citera
2024-10-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Vad du inte verkar förstå, kanske ursäktad att du växt upp på landet utan socialt sammanhang, är att inbjudan till ett bröllop gäller INTE en bekant med "valfritt sällskap".

Han kanske aldrig har varit på ett bröllop så det kan vi väl ursäkta?
Citera
2024-10-12, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Vad du inte verkar förstå, kanske ursäktad att du växt upp på landet utan socialt sammanhang, är att inbjudan till ett bröllop gäller INTE en bekant med "valfritt sällskap".
Nu tror jag nog att du är ute på ett djup som du inte riktigt behärskar. Vi kan sitta hela dagen och drista huruvida +1 anger en valfri gäst eller inte (och i synnerhet hur den etiketten tolkas i olika sammanhang och miljöer och hur den tolkningen ändrats historiskt) men låt oss direkt konstatera att du inte har en aning om vad du pratar om. Hedarv var inte bjuden utan medföljde som gäst till någon som blivit bjuden. Släpp det där nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in