2024-10-07, 18:29
Medlem
Har haft appen Voi för att åka el skoter/cykel till jobbet under en lång period, men när jag skulle byta telefon och logga in igen och skulle starta en resa så går ej köpet igenom och efter en del skrivande med support har jag blivit avstängd.
Anledningen? De har nån säkerhetsgrej så du ej kan logga in på ett konto utan att logga ut från enheten du är inloggad på.

Har skrivit flera gånger me support utan framsteg och blir bara irriterad eftersom de bara förlorar pengar från en långtids kund...

Nån kunnig som vet hur jag löser på nåt sätt? Tror det är en ip avstängning jag råkat ut för, eftersom när jag gör nya konton sker samma sak.

Tack på förhand flashbackare!
Citera
2024-10-07, 18:35
Medlem
Dagcenterdanss avatar
Logga ut från den gamla telefonen?

Annars får väl kundtjänst lösa det åt dig.
Citera
2024-10-07, 18:37
Medlem
Trakessons avatar
De kanske har fått kännedom om dina gängkopplingar och inte vill ha dig som kund längre. Om du skjuter någon och flyr på deras elskoter kan det påverka deras varumärke negativt.

Måste du åka elspark kan du ju köpa en egen, fast då kanske du inte kan använda den i ”jobbet”.
Citera
2025-02-23, 10:43
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in