Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
Igår, 22:14
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Man skulle behöva en stark kvinna på hans plats.
Finns det en sådan trovärdig kandidat?
Citera
Igår, 22:21
  #38
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Finns det en sådan trovärdig kandidat?
Enligt mig finns det ingen trovärdig inom politiken , man eller kvinna.
Citera
Igår, 22:22
  #39
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirk.Coetzee
Det är Åkesson som ÄR SD, typ.
Inte om SD kan få in en vassare och mer karismatiskt partiledare. Men finns det en sådan tillgänglig inom partiet? Jag hoppas det, för Åkesson kan ju inte sitta hur länge som helst. Tror nog han innerst inne är lite trött på partiledarrollen nu och det är ju bara naturligt efter så lång tid.
Citera
Igår, 22:27
  #40
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Så överdrivet så att det inte är sant. Att det slinker in ett tveksamt namn på ett bröllop är ett storm i ett vattenglas om man jämför med V och S som har islamister och hamas-förespråkare på viktiga poster i sina partier.

Det här är absolut ingenting i jämförelse och det förstår såklart alla också. Bara löjligt att ens göra en grej av det här.

Onödigt ja, men absolut ingen skandal. Mer en axelryckning. Killen kanske är trevlig privat och vem fan är vi att döma honom när han inte ens är dömd för något? Är han så jävla farlig så ska han väl sitta inspärrad.
Håller med. Och jag som trodde att de andra partierna inte gjorde skillnad på "folk och folk". Men nu vet vi bättre. Det är i själva verket SD som är mest öppna och toleranta.
Citera
Igår, 22:30
  #41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Dom vill nog inte ha en partiledare som umgås med gängkriminella. Själv tycker nog Jimmie att man kan umgås med gängkriminella, så länge dom är av germansk börd.

Nej vet du vad. Partiledare, tjänstemän, förtroendevalda, PM, FM osv osv ska jävlar i mig inte ha samröre med gängkriminella någonstans.


Citat:
Ursprungligen postat av LeendeLennart
Inte speciellt övertygande försvarstal av Åkesson.
Det råder väl inget som helst tvivel att Åkesson umgås med eller i omgivningen av MC gängmedlemmar?
Alla som umgås med sånt drägg är drägg själva.
Som SD väljare kan jag och har accepterat alla SD tidigare skandaler, men börjat tvivla med tanke på SDs urusla avtal med Tidö som bara lett till löften om utredningar.
Nu när detta har hänt är det definitivt slutröstat på SD.

Införa "öppen svenskhet", svänga 180 i EU-frågan, svänga 180 i NATO-frågan, vara för att tvångsvaccinera, kallas sig sionister, vurma för Israel, ha israeliska flaggor på sin valvaka, ge 9 miljoner till judiska Padeia osv osv är ok men att Mattias Karlssons exfrus nya snubbe är gängkriminell blev droppen för dig? Min tro är att du inte alls röstat på SD. Då har jag inte ens berört hur de behandlade SDU.



Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Man skulle behöva en stark kvinna på hans plats.
stark, hårdhudad, påläst
Jag struntar i om det är en man eller kvinna. Det behövs en stark, hårdhudad, påläst, orädd, omutbar person som både kan vara verbal slugger och använda fingertopparna.


Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Hur mycket har S tappat i opinion sen media började ta upp lotteriskandalen? Hur mycket tappade S I opinion när Maggan grät över sin politikerkollega Hamas El-Haj?

Det som kommer få SD att minska är deras kärlek till Israel.

Precis. S ska bara hålla käften i generationer framöver. De har anlitat gängkriminella som helt utan skrupler och skam lämnat godtrogna utsatta svenska pensionärer i ekonomisk misär. Undrar hur många de drivit in i en för tidig död. Fy fan!!
Citera
Igår, 22:50
  #42
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ja bort med han. Hur snabbt kan det gå? Avsättas innan jul?

Det spelar väl ingen roll om de är kriminella så länge det är svenskar. Dom kanske kan ta upp kampen för svenskarna mot invandrargängen. Precis så tänker SD-anhängare.
Citera
Igår, 23:58
  #43
Medlem
Fimpar SD Åkesson blir det nog bara värre. Då blir det antagligen någon typ Mattias Karlsson eller den där figuren som gråtande knäböjde inför en bosättar-rabbin.
Citera
Idag, 00:00
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Inte om SD kan få in en vassare och mer karismatiskt partiledare. Men finns det en sådan tillgänglig inom partiet? Jag hoppas det, för Åkesson kan ju inte sitta hur länge som helst. Tror nog han innerst inne är lite trött på partiledarrollen nu och det är ju bara naturligt efter så lång tid.
Åkessons styrka ligger nog just i att han är den han är.
Citera
Idag, 00:34
  #45
Medlem
Varför alla dessa tusen "avgår jimmy snart trådar"?

Har vänstertrollen mobiliserat en ny smutskastningskampanj?
Citera
Idag, 00:34
  #46
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoineOberg
Så vi har alla sett detta mediadrev, som vanligt initierad av Expressen med David Baas vid spakarna. Som vanligt så bryr sig ingen utom extremvänstern om det, men plötsligt så tar både Mattias Karlsson och Richard Jomshof och försvarar sig själva snarare än att stå upp för Åkesson.

https://www.svd.se/a/lwOpnG/sd-toppa...ing-sade-inget

Är SD ledningen trötta på Åkesson, är det en kupp vi ser med avsikt att avsätta Åkesson?

Varför så lågt stöd för Åkessons version bland partitopparna?

Du har läst rummet som fan läser bibeln om du verkligen tror att ”endast extremvänstern bryr sig” om det här. Han har verkligen skitit i det blå skåpet och man kan mer korrekt vända på det och säga att ”endast de mest extrema sektmedlemmarna bryr sig inte om det här.”

Det vore en mer korrekt analys av läget.
Citera
Idag, 02:42
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoineOberg
Om David Baas? Har svårt att tro att någon potentiell SD väljare bryr sig om vad han skriver
Och vem är denna David Baas och vad vill han?

Är han kristen?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in