Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-08, 03:46
Medlem
kramdjurs avatar
Det kommer en ny dokumentär om Bitcoins historia som heter "Money Electric: The Bitcoin Mystery". Den är gjord av Cullen Hoback som tidigare gjort "Q: Into the storm" om QAnon rörelsen. I denna lägger han fram en hypotes om vem som var Q (men utan 100% bevis) och det ryktas att Money Electric ska peka ut vem/vilka som var Satoshi Nakamoto!

Dokumentären släpps på HBO MAX tis kl 21 USA tid vilket är kl 2 på ons morgon i Sverige.
Citera
2024-10-08, 06:33
Medlem
Tack för tips, lär kolla in denna då jag gärna vill veta mer om Bitcoin och hur det fungerar. Kan lite grundläggande men kanske får lite klarhet i det hela i det här formatet!
Citera
2024-10-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Det kommer en ny dokumentär om Bitcoins historia som heter "Money Electric: The Bitcoin Mystery". Den är gjord av Cullen Hoback som tidigare gjort "Q: Into the storm" om QAnon rörelsen. I denna lägger han fram en hypotes om vem som var Q (men utan 100% bevis) och det ryktas att Money Electric ska peka ut vem/vilka som var Satoshi Nakamoto!

Dokumentären släpps på HBO MAX tis kl 21 USA tid vilket är kl 2 på ons morgon i Sverige.

Menar du inte klockan 14 onsdag eftermiddag? Eller är jag snurrig nu.
Edit; kom på nu att jag tänkte fel. Du har rätt.
Citera
2024-10-10, 20:28
Medlem
anderssvenssonss avatar
Tpb
Citera
2024-10-10, 21:04
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Varför nämns inte Len Sassaman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera