Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
Idag, 17:05
  #85
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Är det plötsligt en nyhet att tv-program klipps och editeras?

Föreställ dig vad de skulle ha varit tvungna att klippa om Trump ställt upp. Han kan ju lätt svamla i 3 timmar om allt möjligt som normalt funtade personer inte begriper ett skvatt av.
Intervjun som Trump gjorde hos Fox i somras är uppenbarligen klippt och redigerad. Det är samma gamla hyckleri som vanligt från Trump och MEGAfånerna.
https://newrepublic.com/post/182164/...rump-interview
Citera
Idag, 17:58
  #86
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Intervjun som Trump gjorde hos Fox i somras är uppenbarligen klippt och redigerad. Det är samma gamla hyckleri som vanligt från Trump och MEGAfånerna.
https://newrepublic.com/post/182164/...rump-interview
Det slog mig att egentligen finnas en egen tråd - eller ett inlägg - som visar den ständigt pågående dubbelmoralen och hyckleriet från Trump.
Som då Maga gärna vill haka på och ägnar sig åt propaganda och konspirationer för sin gurus skull.

Har nyss skrivit om annat exempel och reagerar på hur tydligt det eg är.

▪️Det gapas cancelkultur och fake news men den som försöker köra med censur och göra åverkan på yttrandefriheten är Trump själv.
(kritiken från FCC).

▪️Han är själv redigerad som du/ni påpekar.

▪️Han håller brandtal om Kina och om hur han vill promota egentillverkat - men köper biblar billigt i Kina och går själv i vinst.

▪️Han gnäller på Harris att hon inte tar debatter men är själv den som fegar ur.
__________________
Senast redigerad av develi Idag kl. 18:04.
Citera
Idag, 18:14
  #87
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Är det plötsligt en nyhet att tv-program klipps och editeras?

Föreställ dig vad de skulle ha varit tvungna att klippa om Trump ställt upp. Han kan ju lätt svamla i 3 timmar om allt möjligt som normalt funtade personer inte begriper ett skvatt av.
Vissa försöker inbilla sig detta har man märkt, men det är praxis att de alltid gör detta.
Och som en sade, FOX gjorde samma för donalds, men verkar okey då
Citera
Idag, 18:37
  #88
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Så +70 miljoner sektmedlemmar i USA och de ökade med +10 miljoner på bara 4 år? Det är du som lever i en bubbla, en TDS-bubbla bland annat.

Han har deltagit i 60 minutes många flera gånger tidigare. Innan han utmanade globalisterna och korruptionen så behandlades han som alla andra. En man som folket väljer, som får fler svarta och latinoröster än tidigare republikanska kandidater och som MSM i hela västvärlden skriver 100% negativa artiklar om - ingenstans att det ringer en klocka hos dig att MSM inte är ärliga?




Förstår att ilskan gör att du har svårt att läsa och ta till dig information. Jag letade det intressanta och strök under det du i ditt delirium inte förmådde ta in.

Jag skrev:







Kanske det eller kanske att det påstådda resultatet är helt osannolikt. Var femte demokrat eller liknande instämmer för övrigt.
Nej alla är inte sekt, men DU är en äkta sektmedlem, den vanlige republikanske väljaren i USA byter trottoarsida när dom möter såna som dig , är du medveten om det?

Nästan allt du skriver är fjantiga lögner hittepå och foliehattsteorier.

Foxnews, en av USAs största, är alltså inte msm?? 🤡
Citera
Idag, 18:46
  #89
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Jag håller med. Tyvärr, eftersom jag var en av de naiva troende vid nätets tillkomst.

Våra samhällen och medborgare är inte vuxna verktyg som dessa.
Vi får hoppas att de yngre generationerna hanterar det bättre?, min bild är att det mest är sunkna bittra gamla gubbs som helt tappat fattningen när de möter " nätet"
( jag är själv inte purung men smart nog att inte falla ner i det svarta hat-hålet)
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in